Hoi! Binnenkort mogen we aan de slag met de kozijnen van onze nieuwbouwwoning. Wat zijn nou fijne kwasten voor watergedragen verf? Geen loslatende haren enzo, daar heb ik zo’n hekel aan!
Action. Niet die witte plastic kwasten maar die houten kwasten. Ff eerst ff met de haren langs een schuurpapiertje en ff voelen of er niets los zit en verven maar. gamma, praxis of welk ander merk beter kwast ook is hetzelfde. Alleen de prijs bij de action is stukken goedkoper. Wij hebben een klushuis en hebben echt ALLES (en ons huis heeft heeeeeeeeeel veeeeeeeeeewl hout) hier opnieuw moeten schilderen en hebben steeds weer de action kwasten gepakt.
Wij gebruiken (proffesioneel) ook de actionkwasten. Die met een houten steeltje en een groen kaartje eraan. Geen loslatende haren en een mooi prijsje
Ik doe het meeste met een roller en de kleine randjes met een kwast. Ik haal ze altijd bij de karwei en die doen het goed
Wij gebruiken ook de action kwasten. Alleen ik gebruik de buigzame/flexibele kwasten. Ze zijn blauw en er zitten er 3 in 1 verpakking. Wel zijn dit platte kwasten en dat moet je prettig vinden.