Die is nu bij de Lidl in de aanbieding. Dames die de Brita kan hebben, is die echt goed, hoef ik dan geen flessen water te kopen?
Ik heb er geen ervaring mee, maar als je in nederland woont is dat toch helemaal niet nodig? Ons water is al van super kwaliteit?!
Ik heb hem al jaren sinds ik hier woon. Water hier is knetterhard en krijg altijd last van m'n maag als ik te lang uit de kraan iets drink (ligt ook aan wel deel van het land moet ik zeggen). En flessen water continu kopen is ook zo'n gedoe. Ben er heel tevreden mee! Geen last van m'n maag, geen gekke smaak. De filters vervang ik 1x per maand, soms laat ik ze wat langer erin (dan ben ik te lui om ze te vervangen haha) en dat gaat allemaal goed. Er is hier een punt waar je de gebruikte cartridges kunt afgeven, dan worden ze gerecycled. De eerste twee keer dat je water door de nieuwe cartridge laat lopen, kan je niet drinken (geen idee waarom, dat staat in de gebruiksaanwijzing, dan worden lossen deeltjes of zoiets eruit gespoelt), maar kun je zo bij bloemen en planten gooien. Merk dat vazen ook bijna geen kalkaanslag meer hebben hier. Wanneer we onze keuken laten doen, willen we een Brita kraan laten installeren. Dan hoeven we maar 1x per jaar de cartridge te vervangen. Heerlijk lijkt me dat. Dus als je er eentje te pakken krijgt, doen zou ik zeggen.
Kom je dan wel goedkoper uit, dan de flessen? want ik lees dat je elke maand het filter moet vervangen. Filters kosten ook geld