Hoe maken jullie zelf eten klaar voor de kleine? Heb laatst geprobeert met de staafmixer maar dan moet ik zo een grote hoeveelheid in 1 x maken omdat het anders te weinig is om de staafmixer erdoorheen te doen..... En in de blender gaat het ook niet echt passen...
7 maanden? Prakken en stukken Oei, ik zie dat je kindje 5 maanden is... nee, toen gaf ik of nog geen bijvoeding of ik gaf het inderdaad wel erg fijn. Ik maakte dan gewoon wat meer (invriezen) maar goed, ik was wel net begonnen met groentehapje met 5 maanden (zoon)
Hier word geprakt eten niet gewaardeerd.. Dus helft staafmuxer en helft prakken,,en dat samenvoegen.. (doe dit pas sinds het weekend hoor haha, daarvoor potjes)
Zo fijn mogelijk prakken om te laten wennen en dan steeds iets grover geven. Je kan misschien de mixer er doorheen halen in het begin?
Als ik een prutje maak, dan maak in qua fruit zeg maar de hoeveelheid vna een half theeglas vol ( = 0,5-1 stuks fruit ) en dan kan 't gewoon met de staafmixer. Maar eigenlijk kan er heel veel fruit gewoon heel fijn prakken. Banaan en peer zowizo. Avocado ook. Appel even koken en dan prakken is ook best fijn.
Hier nooit gepureerd. Maar beide keren vanaf 6 maanden gestart. Oudste alleen stukken, jongste kon daar wat minder goed mee overweg en die kreeg eerst geprakt en nu grotendeels in stukken.