sorry dat ik kom lopen zeuren maar ik moet het kwijt!! wij hebben onze kinderwagen de mutsy 4 rider light weight team 01 in de grijze uitvoering ... ik vandaag naar de prenatal voor een voetenzak te halen ... is de kleur uit de collectie :x vorig jaar gekocht net een jaar in handen en dan is de kleur eruit... heb der gevraagd of ze dat niet wisten toen we die kochten krijg ik als antwoord... moeten we dan iedereen telkens vertellen dat de kleur uit de collectie gaat als er een nieuw jaar begint... WTF Ga morgen naar de leverancier bellen van mutsy in de hoop dat ze er nog 1 hebben liggen
Even informeren of de kleur nog te bestellen is, maar ik denk dat ze je zullen doorsturen naar een dealer winkel voor informatie en levertijden. Zijn er geen andere babywinkels bij je in de buurt die je zou kunnen bellen of ze de juiste kleur nog op voorraad hebben voor je. En ergens geef ik de verkoopster ook wel gelijk (al had ze het misschien beter moeten formuleren) Alles veranderd elk jaar van kleur en neem aan dat toen je de wagen kocht ze de optie van de voetenzak hebben aan gegeven als accessoire om erbij te bestellen? Op alle accessoires valt het geld te verdienen.
Stoom uit je oren vanwege een kleur van een voetenzak? Wtf! Laten we dingen aub asjeblieft in de juiste verhoudingen blijven zien zeg. Wat een drama.... En verder zeg ik er niks over
Haha je reactie vind ik lichtelijk overdreven maar goed wel vervelend. Ik zou gewoon een ander kleurtje kopen en dan doen alsof het zo hoort
het is jammer maar dat is het dan ook,... kan je niet een andere kleur nemen die bij je kinderwagen past? veel kleuren zijn mooi te combineren
Elk jaar komen er nieuwe kleuren uit en gaan oude collecties er uit Zo komen er elk jaar oktober nieuwe maxi cosi's en gaan de oude eruit, nieuwe kleuren kinderwagens en gaan de oude eruit. Eigenlijk vrij logisch, want als ze alle oude collecties zouden houden naast de nieuwe collecties zouden ze nu 1000+ kleuren en collecties hebben De mode van dit jaar is volgend jaar ook "uit" en hangt er weer nieuwe collectie in de winkel
Wij hebben onze Easyrider (showroom model) indertijd voor een prikkie gekocht, met alle accessoires erbij - juist omdát de nieuwe uitvoering eraan kwam. Die kinderwagens van tegenwoordig zijn nét auto's of Ipads: vóór je het weet is er weer een nieuwe versie op de markt. Daarnaast kan ik eerlijk gezegd door de baggervlekken de kleur van mijn voetenzak niet meer herkennen, dus ik begrijp eigenlijk het probleem niet...
nou nou jullie reageren ook niet echt vriendelijk.. misschien was het gewoon ook erg rot hoe de verkoopster het zei en totaal geen hulp bood of wat dan ook. dat geeft jullie geen recht om zo 'misselijk' te reageren
Ik zou idd internet eens afspeuren en wat winkels bellen oid, er ligt vast nog wel ergens de voetenzak die je zoekt! En anders... andere kleur kiezen?
Hetzelfde recht als dat jij nu gebruikt om je te bemoeien met de reacties van mensen die jou niet aanstaan. Tenminste... Of moet je dat recht ergens verdienen? Waar staat dat in de regels? Om mijn reactie uit te leggen: Ik vond het een beetje vreemd overkomen...mensen in een winkel ergens op aan spreken... over iets wat eigenlijk erg logisch is.. het doen lijken alsof de wereld vergaat omdat iets niet meer in hetzelfde kleurtje is. Ik ga nu niet over Afrika beginnen....maar eehhh er zijn ergere dingen.