staan in bed! Pff...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ennas86, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Mn ventje gaat nu overal aan staan... aan de bank, tafel, stoel, mijn benen... maar dus ook in bed...
    Als hij eenmaal staat, gaat ie staan huilen, en dan ga ik weer bij hem kijken, en dan staat hij dus...
    Op een één of andere manier snapt ie niet dat hij zelf ook weer kan zitten ofzo.. terwijl hij dat beneden wel gewoon doet..

Hebben jullie kindjes dit ook? En wat doen jullie eraan? Hij ligt gewoon in een romper. Zal ik hem anders in een dunne slaapzak leggen en die achter in stoppen onder het matras? Maar draait ie zichzelf dan niet helemaal in? Vind ik ook beetje eng eigenlijk.

Wat zal ik doen?

2. doenja

doenja Actief lid

3 feb 2009
    115
    0
    0
    Een slaapzakje maakt opstaan wel wat moeilijker, maar het voorkomt t niet, het voorkomt ook dat hij straks uit bed klimt.

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Lastig....ik ben zelf niet zo van het vastbinden e.d.

Je zoontje is ook bijna een jaar..dan hoort ie zulke dingen juist te doen...vastbinden werkt dan juist tegen...hij zou het toch moeten leren!

Finn laten we dan ook gewoon...hij snapt vanzelf wel dat ie wel kan gaan zitten! Als hij moe wordt blijft ie echt niet staan (denk ik dan...)

Succes meid!

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ja, dat vaststoppen vind ik inderdaad ook niks, maar hij huilt echt aan stuk door, hij schreeuwt zich helemaal over de zeik. en dat vind ik ook zo zielig. Maarja.. hij word inderdaad vanzelf wel moe ja!;)

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    OW als ie echt hysterisch wordt is niet leuk!
    Dat zou ik zelf ook niet aankunnen hoor! Hahaha!

Misschien helpt het als je hem een paar keer als ie zo doet echt neerzet op zn billen.
    Dus een beetje laat zien hoe hij in zn bed kan gaan zitten.

Overigens ligt Finn altijd in een slaapzak...(behalve als het echt warm is) en hij stond net zo snel in zn bed met slaapzak als in de box zonder! Dus geloof niet dat een slaapzak daar tegen helpt!

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Alleen kan mijn kleine niet zitten waardoor ik toch echt degene ben die hem weer op zijn rug moet leggen. Zo gaat het een tijdje door tot hij slaapt. Soms slaapt hij ook gelijk en hoef ik die strijd dus niet aan te gaan.

7. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Oh.. haha... schiet dus niet op!
    Nou. moet zeggen (ff afkloppen) hij is nu even stil!
    mét slaapzak trouwens..

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    die van ons begint ook te staan maar gelukkig nog niet in bed.
    maar wij hebben wel zo iets gehad.
    hij gaat namelijk zitten in bed. en ook hij had niet door dat hij zelf weer kon gaan liggen en idd ging hij huilen. ik heb hem gewoon elke keer weer gewoon neergelegt en ik denk na 5 dagen had hij door dat die zelf weer kon gaan liggen.
    het heeft hier dus een paar dagen geduurd nou die paar dagen kon ik wel volhouden. ik denk dat je gewoon moet afwachten dat ze het snel leren hoor.

9. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hier staat ze ook met slaapzak hoor. Ze doen toch wel waar ze zin in hebben. Ze blijft ff staan huilen en op een gegeven moment gaat ze weer zelf liggen.
    Tenzij ze echt geen zin heeft, dan moet ik haar een paar keer neer leggen en staat ze weer op enz tot ze moe is.;)

10. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hier ook zo'n drama al 2 weken. Meestal gaat het goed dmv terugleggen zonder iets te zeggen en weer weg gaan. Meestal zijn we dan een kwartier bezig. Met of zonder slaapzak maakt hier niks uit.

11. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    herkenbaar...

als ie niet wil slapen, is t huppa... op de zij en in 1 beweging door tot staan...Dan leg ik hem weer terug.. soms een keer of 5 achter elkaar.. Dan heb ik zoiets van "Ja daag...slaap lekker"..
    Zelfs in slaapzak presteerd meneer t nu om rond te wandelen door zn bed..

Vastleggen door t onderste deel bij matras in te stoppen heb ik nooit gedaan.. Dat vind ik eng.. Het zij zo.. gelukkig weet Gijs wel hoe hij nu weer moet zitten, dat ging gelukkig al vrij snel..

We vinden hem tegenwoordig in de meest gekke houdingen en op alle plekjes van zn bed.. Als t te gek is, leg ik ( soms moet mn man zelfs even helpen) hem weer goed onder de dekens/laken..

Deel Deze Pagina