Een tip voor mama's met peutermeisjes met babypoppen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sukkie, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik verbaas mij over wat er tegenwoordig in de speelgoedwinkel allemaal te koop is en vooral wat het kost. Babybornluiers....5 voor 4 euro??:$ Knetterduur.
    Dus mijn tip: Wil je dochter zes keer per dag de luier van de babypop verschonen?? Koop dan gewoon de prematuurluiers van de kruidvat:D. 3,99 voor volgens mij 20 stuks. Een stuk goedkoper dan de babybornluiers:)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

GEWELDIG! Wat een supertip (nog niet nodig maar ik ga 'm zeker onthouden!!!)

3. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Zeker een goede tip!

4. tulip

tulip Niet meer actief

idd, die passen prima bij een gewone pop. Hier wordt ook heel vaak de luier verschoont;)

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en het voordeel van gewone luiers is, dat die véél langer meegaan dan de poppenluiertjes... Die werkte hier met gewone stickers en kon je dus wel her-gebruiken als je ze precies goed plakte. Maar dat doet mijn dochter dus niet.

Sinds de geboorte van de jongste gebruikt ze dus hier sowieso al de luiers van haar zus voor haar pop. Hoewel maatje 4 toch wel groot wordt voor haar pop - maar oke - zij vind het prima :p

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Kruidvat heeft ook goedkope poppenluiers die het erg goed doen.
    Kan me alleen niet meer herinneren wat ze kosten want onze poppen zijn inmiddels (net als Anne) gewoon zindelijk. :)

Oh en babyborn kleertjes. Gewoon op marktplaats.
    Babyborn is 42cm en stapels mensen profiteren met hun naaikunsgen van het feit dat echte baby oen kleren vaak 20€ per setje kosten.
    Op marktplaats over het algemeen tussen 5-10€.

7. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ehm.... mijn lieve dochter van bijna 2, echt een enorme stoere bikkel, is bang voor haar babypop.... ;) :( Hier ook nog tips voor? :D

8. adi

adi Niet meer actief

bedoel je dat die kleertjes echt € 20 kosten (en tweedehands €10)?
    Wat een afzetterij!

Je kunt natuurlijk ook goedkopere prematurenkleertjes kopen. Bij bijv C&A kun je luierpakjes in maat 42 kopen voor € 4 tijdens de uitverkoop. Of voor €8 normale prijs.

Miepie, mijn dochtertje is tot ong 18mnd ook bang geweest voor alle poppen/beren enz. Nu is het helemaal over. Ik heb vaak de pop 'verschoond en aangekleed' waar zij bij stond, en dan raakte ze de pop met maar 1 vinger aan ;). Langzaam durfde ze steeds meer, en nu zijn ze grootste vriendjes.

9. Bri

Bri Niet meer actief

ach gut, die arme kleine stoere meisjes toch...
    mijn dochter is niet bang voor haar babypop, trouwens ook niet voor grote honden die bij haar in de buggy springen om haar koekje te stelen, maar wel voor ballonnen. en niet als ze kapotknallen, dat interesseert haar helemaal niks, maar gewoon, een ballon die wordt opgeblazen of die ronddwarrelt.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik gebruik idd altijd de prematuur luiertjes van kruidvat en kleertjes haal ik vaak op braderieen ed

11. Saskia78

@adi: de marktplaatskleertjes zijn niet tweedehands maar gewoon zelfgemaakt.
    En over het algemeen dus minder dan 10e.

maar ja de babyborn pakjes zijn 20e per stuk ja... :$

maar zie bijv. poppenkleren.nl, poppenstraatje.nl of Poppenkleren - kleertjes in alle maten voor poppen

en ja als het bestempeld word als reclame, sorry!
    en nee ik heb geen belangen in deze webshops :)

12. Skye

Skye Niet meer actief

Haha, heb ze ook thuis liggen!! Vond de echte baby born luiers zo achtelijk duur

13. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

13 dec 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    OMG! Babyborn luiers?! Wat ze niet verzinnen tegenwoordig!
    Ik moest het gewoon even lezen, ben nu zwanger van een meisje en als me dit nog te wachten staat hahaha! :D:D:D.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn dochtertje vond poppen ook helemaal niets of zelfs eng, sinds ze bijna 3 jaar is, vindt ze poppen leuk.

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @Malibu Stacy, die luiers bestaan al zolang de babybornpoppen bestaan ...

Mijn dochtertje heeft net voor haar verjaardag een babyborn gekregen. ik heb die babyborn luier zelfs maar verstopt... (net als het eten...) ik heb haar de maat 1 luiers uit het kraampakket gegeven ;).
    Ja zodra er babyborn opstaat betaal je de hoofdprijs... terwijl we hier ook een annabelpop hebben (ook van Zappf) en dat is goedkoper... je betaalt gewoon voor de naam...

16. Saskia78

@napoleon: waarom mag ze niet met de luiers spelen? In de kast leggen is helemaal zonde van het geld.
    Hier verdween het eten wel naar de kast trouwens.. Iets met knoeiboel. Maar die luiers gingen gewoon richting speelgoed.
    Samen met de kruidvat-poppenluiers van 1€ per 5 ofzo.

Gelukkig zijn onze poppen nu zindelijk. Alleen dat ellendige muziekje uit het potje.. Horendol word je ervan :)

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    De baby born luiers zijn nu in de aanbieding bij kruidvat, vijf voor 1.80 of zo.

Deel Deze Pagina