Ja, als student stond ik echt met grote regelmaa rood, maar nu niet meer. Ik geef geen geld uit dat ik niet heb. (op de hypotheek na dan.) Opvallend: ik zie dat de meeste reacties gaan over het NIET rood staan, maar als ik naar de poll op dit moment kijk, staat 45% nooit rood, maar 55% dus WEL. Had ik eigenlijk niet verwacht. Ik wist wel dat veel mensen leningen afsluiten, maar dat betekent natuurlijk niet dat ze dan ook rood staan.
Ik heb nog nooit rood gestaan. Mijn vriend heeft vroeger wel schulden gemaakt en is daarvoor ook aangemeld geweest in Tiel. Dit wil je echt niet. Gelukkig heb ik m zover kunnen krijgen dat hij ook zijn zaakjes op orde heeft en ook hij heeft het nu goed voor elkaar gelukkig!
Toen ik nog vrijgezel was en daarna toen ik nog wel alleen woonde stond ik constant rood. Mijn loon was voor mij gewoon niet voldoende om blijvend van rond te komen. Langzaam maar zeker zakte ik steeds dieper in de rode cijfers (max 2000 euro) Gelukkig ben ik er nu al tijden helemaal uit
Elke maand. Gelukkig kunnen we maar max. 500 euro rood. Het is gewoon een onderdeel van onze rekening en levenswijze. Als ons saldo op nul staat zeggen we "we hebben nog 500 euro". Die paar centen debetrente per jaar neem ik wel voor lief.
Ik sta iedere maand 1000 euries in het rood. Kom wel weer iedere maand ruim in de plus maar als ik 0 sta denk ik ... shoppen Ik weet het... heel slecht Mijn vriend staat nooit in het rood.
Ik kan wel in het rood staan maar heb het nog nooit gehad gelukkig, we houden juist elke maand nog voldoende over.