Sta nooit rood, op eigen rekening niet en ook niet op de gezamelijke rekening. Ik heb na mijn studie 3 maanden zonder werk gezeten. Toen kon ik mijn zorgverzekering niet meer betalen en werd ie afgesloten. Kreeg ook een brief van de deurwaarder. Daar schrok ik behoorlijk van en sindsdien zorg ik beter voor mijn financiele zaken.
Wij hebben met veel moeite 1000 euro op een vaste rekening laten staan en hebben afgesproken hier niet onder te komen. Dit is tot nu toe nog goed gegaan, ook al staat er maar tien euro te weinig op dan vullen we dit direct aan. Sparen ook elke maand gewoon iets extra. Het heeft heel goed geholpen.
Wij mochten van onze bank maar liefst 50.000 rood staan. Heb met een lachend gezicht gezegd dat dat toch echt niet nodig is.
Wij kunnen wel rood staan, maar doen we nooit. Wij hebben nu 500 euro gestort en dat is nu de ondergrens. Dus als we eens een keer 50 euro nodig hebben, dan lenen we van onszelf. Ons loon komt bijvoorbeeld net iets later dan de eerste rekening weer van die maand. Dus dan even lenen van onszelf en daarna wordt het gewoon weer opgevuld.
Ben ik dan de enige? WIj kunnen tot 500,- in het rood staan en dta gebeurd dus bijna elke maand. Komt jammer genoeg ook doordat mijn vriend nu wekelijks krijgt uitbetaald ipv maandelijks.
Wij kunnen 1000,- in het rood staan, tot op heden nog niet gebeurd! Maar we hebben 't meer voor onverwachte zaken!
Wij kunnen allebei niet rood staan, hebben we laten blokkeren. Wij zouden het namelijk iedere maand staan en daar hebben wij geen zin in, dus is het geld op, dan is het op.
wij staan regelmatig rood, niet omdat we het niet hebben, maar omdat ik erg gewoon geen erg in heb, en het dus van de verkeerde rekeningen afgaat. Wel zonded,m maar ach
wij kunnen in het rood staan op 1 rekening, maar alleen voor automatische afschrijvingen we staan het nooit op de spaarrekening staat altijd minimaal 2000 euro "nood"geld. op het moment dat er iets stuk is auto offzo dan mag eraan gekomen worden maar idd wel zo snel mogelijk weer aanvullen
Wij staan nooit in het rood en kunnen dat ook niet. Ook wij hebben de mening dat je geen geld moet uitgeven wat je niet hebt.
wij kunnen niet rood staan. als we ooit extrageld nodig hebben boek ik overvan mijn eigen rekening maardat is in die 3 jaarvan de gezamelijke rekening 1 keer voor gekomen.was ook nog mijn eigenschuld had een 0 teveel getypt bijhet over maken
@runner: nee hoor wij ook wij kunnen beide 1000 rood staan, ik sta soms ietjes maar meestal niet.. maar mijn man daarin tegen wel.. als je er eenmaal in zit dan kom je daar niet zo makkelijk uit...hij zit er niet mee eigenlijk.. en binnenkort wordt het ook anders dus dat scheelt
Nee. Ik kan ook niet rood staan. Dat heb ik voor mn eigen veiligheid laten blokkeren.. Soms heb ik van die buien en dan MOET ik shoppen.. Maar wil niet iets uitgeven als ik het niet heb.. Ik heb schulden gehad en ik ben er klaar mee...Al die stress die ik ervan kreeg.. #-o
ik weet niet of wij rood kunnen...maar ga het ook niet uitproberen....als wij geld te kort komen haal ik wat van de spaarekening....maar ik zou het niet weten of het kan....
ik sta nooit rood.. en dat wil ik graag zo houden. Op mijn prive rekening staat ook altijd 1 maandloon extra.. mocht er iets gebeuren.. dat ik het even op kan vangen. mocht ik onder de 1000 euro zakken... dan gaat hand meteen op knip en zorg ik dat ik er weer eerst boven sta voor ik iets uitgeef. ik kan meen ik 1500 euro in de min staan.. dat blokkeer ik niet.. want je weet niet wat er in toekomst keer gaat gebeuren. Maar als het niet nodig is.. dan niet.
Nee want dat kan ik bewust niet. Ik weet dat het heel erg ver kan gaan en ik wil en kan dan ook niet rood staan
ik kan zelf niet in het rood pinnen maar heb wle zo geregeld dat ze rekeningen kunnen afschijven. rekeningen worden betaald tussen de 25 en 30/31ste en ik krijg me loon pas rond de 3e van me maand. ik sta dus bijna elke maand 1 week in het rood