kleuren leuk vinden maar potloden ook lekker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

plurk vind op het moment kleuren erg leuk:) gaat op zich best goed maar toch af en toe ( zoals net) toch even dat potlood in dr mond. met als gevolg een oranje lip;). ik lat ze er niet mee alleen maar in een onbewaakt ogenblik van bv even een glas drinken pakken gebeurt het. :x nog maar even wachten verder met kleuren of is dit niet zo heel erg:(

2. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Volgens mij kan het geen kwaad hoor een potlood in haar mond. Hier verdwijnen ze ook in zijn mond en zeg dan nee en we beginnen weer vrolijk opnieuw maar giftig zal het niet zijn anders zal het op de verpakking staan. Stiften zou ik even mee wachten op deze leeftijd die zuig je zo lekker leeg :D nee hoor lekker kleuren en af en toe lekker knagen op het potlood veel kleurplezier!

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook zo een en dan vooral de punten overal afbijten is érg leuk! Kan volgens mij ook weinig kwaad...

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja maar....

...potloden ZIJN toch ook lekker!? :(

:p :p

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Haha, hier ook hoor. Ik heb sporadisch wel eens een tekening proberen te maken, maar alles is zoooo lekker. Potloden, maar ook wasco :D en laatst van die kleine plak dingetjes (gemaakt van maïs, verschillende kleurtjes, kun je opplakken door ze nat te maken) die gingen zo in d'r mond (en doorgeslikt ;)).

Ik maak me er niet zo druk om, maar ik merk wel dat kleuren nog even niet aan ons besteed is ;)

Deel Deze Pagina