veel vragen.. en op vakantie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door cricri, 17 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cricri

cricri Nieuw lid

16 jul 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 cricri, 17 jul 2015
    Laatst bewerkt: 17 jul 2015
    Beste verloskundige
    Ik ontdekte (na eerst een negatieve test) op vakantie dat ik zwanger ben..
    Omdat ik een negatieve test had, namen we het er heerlijk van bbq bij vrienden met een.lekkere aperitief, elke dag een flesje wijn, een lekker stukje is of vlees...

Doordat we op vakantie zijn kan ik niet naar de dokter met al mijn vragen.
    Hopelijk kan ik me wat geruster voelen in de hoop hier een antwoord te krijgen.

Moet ik vitamines bijnemen buiten het foliumzuur dat ik nu neem? Moet ik dit nu starten of mag dat ook als we weer thuis zijn? (Als alles goed loopt zijn we dan 6,5 week ver)

Kan het kwaad dat we in de eerste vier weken zo bourgondisch geleefd hebben? Ik ben zo bezorgd om het ruggetje.

Kan ik best een intieme zeep aanschaffen?

Ik blijf ook vrijwel steken voelen in mijn baarmoeder.
    Is dit nog een teken van innesteling..of is dat het.klaarmaken van de baarmoeder...of kan dit wijzen op slecht nieuws?

Dank je wel als ik.hier.een.antwoord zou op krijgen.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Cricri,

gefeliciteerd! Geeft niets dat je nog wat gedronken etc hebt. We zijn altijd voorzichtig omdat je dan op tijd alert bent, zeker met rauw vees, maar zo vroeg heeft het kindje nog geen placenta verbinding, dus de kans is nihil dat er iets gebeurt. Foliumzuur is belangrijk, Vitamine D ook. De rest is als aanvulling op je dagelijkse eten als je denkt niet voldoende vitamines binnen te krijgen.
    Intieme zeep niet doen, lekker met lauw water wassen.
    De steken zijn gewoon van het groeien van de baarmoeder. Geeft niets. Zolang je geen bloedverlies hebt of forse buikkrampen, dan is de kans het grootst dat het er allemaal bij hoort.

groetjes Brigitte

3. cricri

cricri Nieuw lid

16 jul 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor de felicitaties en voor het antwoord.
    Ik voel me al een heel stuk geruster!

Groetjes

Deel Deze Pagina