Hoi meiden, ik denk mijn eisprong te voelen en wilde dit graag testen. daarom vandaag voor het eerst een ovulatie test gedaan. ben ik op dit moment goed vruchtbaar? groetjes
ik zou zeggen ga lekker knuffelen met je vriend! volgens mij zijn deze positief en springt je eitje binnen 48 uur
Vind deze ook al goed positief hoor! Ben benieuwd of hij nog donkerder wordt maar in ieder geval klussen Met de ovulatie testen, meet je de lh piek in je urine. Een hoge lh piek kondigt een ei aan die op springen staat. Indien je tweede streep net zo donker of donkerder is dan de eerste streep, dan heb je een hoge lh piek en springt je ei in principe binnen de 24 a 48 uur.. Dus is het belangrijk om nu goed te klussen.. Verder kan je je vruchtbare periode ook soms lichamelijk aanvoelen door bijv buikpijn, goed doorzichtig rekbaar slijm Ps in de bijsluiter staat het heel goed uitgelegd
Dankjewel lucky star heb er echt totaal geen verstand van heb alleen vandaag getest omdat k hem gister en vandaag dacht te voelen. .vermoedens kloppen dus.. zit nu op cyclus dag 14 houdt dit ook in dat als goed is me menstruatie op de 28e dag moet komen? Volgens mijn app namelijk wel.. dan zou mijn cyclus 28 dagen zijn en das wel netjes.. liever word k natuurlijk niet ongesteld haha
Ik denk dat hij nog donkerder kan, misschien morgen? Na je positieve ovulatietest (de teststreep moet dan minstens zo donker zijn als de controlestreep) springt je ei binnen 24-48 uur. Gewoon lekker aan de klus in elk geval, have fun
Als de teststreep net zo donker is als je controlestreep, springt je eitje binnen 48 uur. Kan dus zijn dat ie al geweest is, omdat je zegt dat je m voelde, maar kan ook nog komen. Ik denk nl dat ie nog iets donkerder kan. Ik zou het dus voor de zekerheid even gezellig maken
Je lh fase kan verschillend zijn, dit kan tussen de 10 en 18 dagen zijn... Een app meet het gemiddelde dus 14 dagen, aankomende periodes moet je dit even goed observeren wat het bij jou is
Thanx meiden. In het echt is de T streep donkerder als de C streep. Fijn dat ik hem ook kan voelen, hopelijk voel k hem ook elke maand hihi.
Menstruatie hou ik ook in de gaten inderdaad want een app is een beetje onbetrouwbaar heb ik het idee.. moet van de gyn by de eerste echte menstruatie op de 21e dag bloedprikken om te testen of ik een eisprong heb gehad überhaupt.. ben daarom wel blij met deze test omdat ik hem dus echt heb. Nouja in ieder geval al wat research gedaan voor de gyn.
Mag ik vragen waarom je bij een gyn loopt? Gezien het feit dat je eigenlijk pas bent gestopt met de pil?
Hij kan nog donkerder! Ik zal even een foto plaatsen van mijn zelfde positieve ovulatietest. Ik zou het in ieder geval even goed gezellig hebben met je partner!
Vanwege meelezers hou ik het liever privé maar ik ben een beetje bijzonder geval met mijn bm.. als je graag wilt weten wat stuur ik je wel een pb.