Ik heb Sem net uitgekleed om in bad te doen en toen zag ik dat zijn rug, borst en armen vuurrood waren. Het voelt ook warm aan op die plekjes. Hij had zaterdag de hele dag koorts en zondag ging het wat beter en vandaag dit. Ik heb de HA net gebeld en ik moet straks weer terugbellen. Heeft één van jullie enig idee wat het kan zijn?
Ik moet om 13:30 weer bellen want dan hebben ze een telefonisch spreekuur. Als ik ga googelen vind ik allemaal rare dingen, maar niets met Sem's specifieke symptomen. Ik ga maar googelen op de 5e en 6e ziekte. Dank je wel Manuela.
Ja pas maar op hoor, want vaak als je op google gaat kijken kom je alleen maar hele enge dingen tegen. Dan kun je beter gewoon even naar de dokter gaan zodat je een gedegen diagnose krijgt Hopelijk voelt Sem zich snel beter.
Ik had net de dokter aan de lijn en waarschijnlijk is het de 5e ziekte. Als Sem veel last heeft, dan moet ik morgen langs. Nou hopen dat het snel over is.
ja moest ook denken aan 5de ziekte, zesde ziekte is nl meestal een aantal dagen hoge koorts en daarna vlekjes die binnen 24 uur wegtrekken. BETERSCHAP!
Hij had toch ook koorts gehad? Nou ja, welke van de 2 het ook is, gelukkig is het een onschuldige kinderziekte! Beterschap!