Hallo dames, Even een vraagje... Momenteel zit ik zonder werk. Over 2 weken ben ik uitgerekend. Na mijn "verlof" wil ik natuurlijk weer graag aan het werk. Nu is er een vacature voor parttime verkoopmedewerker in een nieuw te openen winkel hier in de buurt. De winkel gaat medio september open. Zou perfect uitkomen dus. Nu ben ik dus bezig met de sollicitatie brief, maar moet ik in de brief noemen dat ik nu met "verlof" ben? en dus in september weer beschikbaar enz? Straks bellen ze voor een sollicitatie gesprek als ik net bevallen ben wat dan? of misschien schrikt het ze juist af?
Gewoon eerlijk erin zetten wat jij nu schrijft. Het komt allemaal precies zo uit dat je na je 'verlof' daar aan de slag zou kunnen. Zou het gewoon proberen! Zet m op!
Op dit moment ben ik met zwangerschapsverlof maar wil daarna graag weer aan het werk. De uren die jullie bieden sluiten aan bij dat wat ik zoek. Iets in die richting?
Dank jullie meiden!!! Ik heb net de brief verstuurd.... spannend!!! duimen duimen duimen.... Ik hoop zo dat t wat wordt!!!