hallo dames mijn zoontje is 2 maanden en valt moeilijk in slaap. heeft nog zin om nu aan te gaan schaffen. ik vind 55 euro voor inbakerdoek best duur als het geen zin meer heeft. alvast bedankt voor reacties let maar niet op mijn banner die klopt niet
Hier een dametje van 10 weken die ook nog in de puckababy ligt. Misschien kun je van iemand in je omgeving iets lenen voordat je een eigen doek aanschaft.
Ja hoor! Wij zijn ook rond die tijd begonnen met de Puckababy en Milan heeft er heel lang goed in geslapen. Ik heb nog een Piep liggen, als je interesse hebt kun je me wel een PB sturen? Hoef er niet veel voor te hebben.
Je kunt ook gewoon een grote lap nemen en je baby daarin bakeren. Miriam heeft tot zo'n 4 - 5 maanden rolmops gespeeld
Ja hoor! Wij zijn met 8 weken gestart met de pacco, ging prima! Vaak kun je wel wat lenen bij het cb om te proberen. Puckababy was hier te los, hebben wij gebruikt met afwennen.
Waarom zou je zo'n dure doek gaan aanschaffen? Traditioneel in 2 hydro-luiers gaat ook prima en dan kun je de baby net zo strak of net zo los inbakeren als je zelf wilt. Oh, en het kost iets van 5.