Ja ik wilde even sorry zeggen, ging er wel erg makkelijk vanuit idd. niet zo netjes... Maargoed idd vreselijk afleidend dit, vandaag nog tentamen gemaakt en vrijdag weer dus ach. Studeren doe ik ook! Straks doen we dezelfde studie, ik ken ook een Charlotte (of is dat dan ook niet je echte naam? Ik heet trouwens ook geen Babs hoor ) Ik hoop overigens in december klaar te zijn, in januari gaan we weg. We beginnen in Australie en reizen dan door naar Zuid-Oost Azie. Reis sluiten we af met een week in Hongkong. Echt zoveel zin in! Afsluiting van een nogal turbulente tijd en van mn studie natuurlijk. Maar dat 'onverstandige' gevoel herken ik wel, net als dat ik vandaag weer op de universiteit kwam en mn studiegenoten zag.. die hier dus totaal NIET mee bezig zijn.. heel gek eigenlijk, maar we zijn er zo klaar voor! Dus ik zal je raad zeker ten harte nemen
Zal kijken of dat morgen lukt, moest een vroege test doen ivm rontgen volgens mij moet ik zaterdag of zondag mijn nod hebben.
Ik zie ook een roze streepje! Dat ziet er positief uit meid. Morgen nog eens testen, ik denk dat ie dan iets duidelijker is Bij mij blijven de testjes gewoon wit ook ver na afleestijd. Sommige vrouwen hebben standaard een wat hoger hcg-niveau en testen altijd heel licht posi na tijd, maar als jij dat normaal niet hebt, dan denk ik dat het raak is
Ik zie ook een 2e streepje En het ziet er niet uit als een indrooglijntje vind ik. De kruitvat 2v5 testen vind ik sowieso erg fijn/betrouwbaar. En als er geen HCG in je urine zit, verschijnt er echt geen lijntje. Je ziet ook dat ie heel lichtroze is, en even breed als de controle streep. Ik ben benieuwd naar je volgende testje!
Ik zie ook een licht 2e streepje! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! En hopelijk wordt de streep de komende dagen steeds duidelijker!
@ Babsies: Wat leuk dat je ook nog studeert! Nee, ik heet inderdaad geen Charlotte! Als je op de universiteit zit doen we sowieso niet dezelfde studie, ik heb ooit voor 't HBO gekozen namelijk Ik doe een deeltijdstudie, maar heb in de klas dit jaar al 2 zwangeren gehad, dat werkt toch ook wel aanstekelijk! Maar kan me voorstellen dat jouw studiegenoten er echt niet mee bezig zijn, gek is dat dan he! Dat je zelf denkt: "Jullie moesten eens weten " Dat heb ik ook heel vaak in m'n omgeving.. Klinkt als een heerlijke reis hoor! Daar moeten jullie inderdaad maar heel erg van genieten! Alvast veel succes met je tentamen morgen! (Toevallig ook een her? ) Ik moet vanavond weer.. Vandaag dus druk leren! @ Vogeltje: Ik ben benieuwd! @ Thalia: Ik vond m'n test in het begin ook nog niet superduidelijk, maar het leek toch anders dan spierwit, die ik volgens mij ook wel eens gehad heb.. We gaan het merken! @ Tuana: Ja, de Kruidvat testjes zijn de beste Ik ga er ook wel een beetje vanuit dat er wel iets van HCG in m'n urine moet zitten bij deze test..
@ hier: Vanmorgen weer een testje gedaan, maar hij lijkt toch hetzelfde als die van gisteren.. Die van gisteren is nu mooi opgedroogd en daardoor ook wat duidelijker, maar of dat nou 'vals' is dan? Ik hou het dus nog even spannend meiden!
Je houdt het inderdaad nog even spannend meid Jouw test van vanochtend kan heel goed gelijk zijn aan die van gisteren hoor. Je zit nog voor NOD aan je banner te zien en Hcg verdubbeld eens in de 2 á 3 dagen, dus het blijft spannend Ik hoop dat je volgende testje duidelijker is.
Hoi mama charlotte, Ik hoop echt voor jou dat hij positief is!! Ik zie in ieder gevoel wel een lichte roze kleur, dus dat is wel goed! Nu even mijn ervaring, ik had vorige ronde ook zo een test... Maar ik was niet zwanger... Ik moet er wel bij zeggen dat mijn cyclus ineens 49 dagen telde...miss dat er toch iets geweest is dan... Ik duim echt voor je!! Even een foto van mijn "niet zwangere" test!
@ Thalia: Ja, ik hou ook steeds in m'n hoofd dat HCG gewoon een paar dagen nodig heeft om te verdubbelen.. Dus wie weet! @ Kimmieke: Bedankt voor het delen van jouw ervaring Ik zie op jouw test ook duidelijk een 2e roze streep. 49 dagen? Misschien dat er dan inderdaad wel iets heeft gezeten hoor! Hoeveel cyclusdagen tel je normaal? Bedankt voor het duimen iig
@ mama charlotte: Ik had normaal een cyclus tussen de 30 en 36 dagen... Maar ik heb al genoeg testen gelijk ons gezien die uiteindelijk hardstikke zwanger waren hoor! Dus voor jou kan nog alles!!!
Ja, alles kan.. Dat is het frustrerende.. Maar goed, zit ook nog voor mijn NOD he.. 11 DPO pas vandaag! Het zou ook nog kunnen dat er wel wat zit en dat het wordt afgebroken, en dat ik dan toch dit weekend ongesteld word! Ik ben dit weekend weg, heb een 'feestweekend', zeg maar.. Dus ik hoop het echt niet!
Krijg de foto niet duidelijk blijft erg wazig. Maar vanmorgen weer getest met die van de kruidvat 2 x zelf en ze waren beide licht positief. Ga nu pas weer zondag of maandag testen dan is hij denk ik wel wat duidelijker.
Jaa dat idd, jullie moesten eens weten haha! Ook in onze vriendengroep zijn we de eersten (tenminste, dat denk ik ) dus ze zullen wel raar opkijken denk ik zo! Ja, t wordt echt een fantastische reis.. moet ook wel want straks kan het niet meer haha! T zijn ook een helehoop voorbereidingen die we nog moeten treffen dus de voorpret is ook al helemaal leuk 8) Bedankt, ja ook een her.. helaas, jij succes vanavond dan maar! Ennehh.. niet zoveel ZP-en dan hè
Ja, wij zijn inderdaad ook wel de eersten in de vriendengroep, gek is dat he! Geniet van alle voorpret van de mooie reis (en natuurlijk de voorpret op ZP )! Ik ga weer leren, haha!
Hoi meiden, Even een update vanaf hier. Net weer getest en weer negatief tot iets heeeeeeeel vaags wat ik waarschijnlijk niet eens op de foto krijg.. Dat vage is dan wel weer redelijk binnen de afleestijd te zien (volgens mij iets sneller dan de allereerste test, maar weet ik niet zeker) maar het blijft natuurlijk gewoon negatief.. Ik ben zo onzeker, want het lijkt ook alsof mijn ongesteldbuikpijn op het punt staat om door te gaan breken..