Ik gebruik nu Sensitest maar omdat mijn cycli nogal laaaaaaaang zijn af en toe gaan er nogal veel doorheen. Vandaar dat ik de prijs bij Zwangerenkids wel aantrekkelijk vind. Wie weet of de ovulatietesten van Zwanger en kids net zo betrouwbaar zijn als die van Sensitest?
Ik heb ook een lange cyclus en test elke dag. Gebruik ook de testen van Zwanger en Kids en ik vind ze duidelijker dan die van sensitest. Wat mij betreft dus zeker een aanrader. Ik gebruik ook die extra gevoelige zwangerschapstesten. Tot nu toe alleen negatief getest helaas, maar ook dan is het gewoon duidelijk en blijft het helemaal wit.
Heb net even gekeken bij sensitest en je hebt gelijk, scheelt inderdaad bijna 10 euro als je 25 ovulatietesten bestelt. Had al besteld bij Zwanger & Kids, maar wist niet dat het zoveel scheelde, haha. De testen bevallen mij trouwens goed hoor. Maar je bent al van plan te bestellen zie ik, dus ik ben mosterd na de maaltijd ...
Zijn inderdaad goed. Ook hier onregelmatige en vrij lange cyclussen, dus ik gebruik ook die van Zwanger & Kids. Deze ronde voor het eerst gebruikt en zondag was ie positief. Let op! De teststreep moet echt hetzelfde zijn als de controle streep. Maar dat staat duidelijk op de verpakking. Ik heb na de positieve test ook een een CB digitale test gedaan als bevestiging.
Ik gebruik sinds kort ook deze testen. Zo'n clearblue heb ik nog nooit gebruikt, maar wel leuk om te zien trouwens, zo'n smiley! Die van Zwanger&Kids zijn lekker voordelig en ze doen het ook prima. Je krijgt trouwens voor een 2e bestelling 10% korting. Was bij mij in ieder geval zo, dus ik denk dat dat standaard is.
Ja, ik kan ze je zeker aanraden. Tettertje: ik heb ook een 10% kortingscode gekregen voor mijn volgende bestelling.