hi meiden, ik ben 3 weken geleden bevallen met de vacuumpomp. Ik heb nog zoveel last van mijn staartbeentje. Ik kan niet goed zitten en het lijkt alleen maar erger te worden. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt? Of tips voor mij? groetjes Inger
Hoi Ik ben 6 wk geleden bevallen, ook met vacuum. Ik heb soms nog last van mijn stuitje/heiligbeen. Vooral als ik lang gezeten heb. Het schijnt normaal te zijn. Wel vervelend!
Hoi ik ben 10 weken geleden bevallen. Heb ook last van mijnstuitje, is inmiddels wel stukken minder geworden. Heb er geen echte pijn meer aan. Zal wel overgaan.
ik ben 12 weken geleden bevallen middels vacuumpomp, nu nog steeds last van mijn staartbeentje, het wordt wel heel langzaam beter nu
Ik ben 8 weken geleden bevallen maar zonder vacuumpomp...maar toch veel last van staartbeen. Eerste week kon ik niet lopen er door,nu gaat t al stukken beter maar heb wel nog steeds last ervan. Heb t er met gyn over gehad en als ik last blijf houden gaan ze foto's maken. Zou t gewoon ook ff navragen, Groetjes Debbie
4 maanden geleden bevallen en nog steeds veel pijn.... Mijn dochtertje is een paar keer bij de Osteopaat geweest en die vertelde mij dat hij dit probleem regelmatig behandeld! Ga dus maar gauw weer een afspraak maken!
Hallo, ik ben vandaag bij de bekkenfysio geweest. Ik heb verteld dat ik nog steeds last heb van mijn stuitje - staartbeen. Zij vertelde dat dit kon komen door de bevalling dmv pomp of tang. Daarbij worden je bekkenbodemspieren erg opgerekt. Als je ze daarna aanspant ( je spieren), kan dit irritatie geven bij je stuitje - staartbeen. Na mijn bevalling had ik ook steeds een tintelende kont, er kan evt een zenuw geraakt zijn. Ik heb nu oefeningen gekregen om mijn spieren beter te trainen en te zorgen dat de pijn verdwijnt. Hoplijk kunnen jullie hier wat mee! Groetjes Machtelt