Ineens onzeker en bijna 36 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door maybe, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe

maybe Lid

28 feb 2008
    44
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels bijna 36 weken zwanger en sinds een aantal dagen ineens onzeker of alles wel goed gaat met de kleine.
    Ik heb al bijgehouden hoevaak ik haar voel trappen of bewegen en dit is tussen de 15 en 20 keer ( de keren dat ik het zeker weet en zie) en de kleine bewegingen waar ik aan twijfel niet meegerekend.

We zijn lang voor dit kindje bezig geweest met hormonen enz, en ben bang dat het nu nog misgaat of dat ze overlijdt in mijn buik/ of bij de geboorte. Hoevaak komt dit voor bij zwangere vrouwen, kan hier niets over vinden namelijk? Ik weet ook wel dat het een angst is dit niet echt reeel is maar kan er niets aan doen helaas.

Vannacht had ik ineens krampen / ongesteldheidspijn, kunnen dit oefenweeen zijn of indalingsweeen, nu zijn ze namelijk weer weg.

Alvast bedankt voor uw antwoord!

Met vriendelijke groet,

Maybe

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi maybe,

Heel normaal hoor dat je je ineens onzeker voelt! Zeker met jou voorgeschiedenis.
    Het komt gelukkig maar weinig voor, ik weet geen percentages uit mijn hoofd.
    Je kindje beweegt meer dan voldoende maar als je je zorgen maakt moet je gewoon je verloskundige bellen!!
    De krampen/ongesteldheidspijn is inderdaad wat voorwerk. Het kan met het indalen te maken hebben of voorweeen/oefenweeen.
    Geniet nog even van het wondertje in je buik, je vergeet het weer zo snel als jullie kindje eris!

Imke

Deel Deze Pagina