wat doen jullie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 26 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

marinte is sinds 2 avonden dr bed aan het doorcrossen en met haar dora aan het spelen. ze ligt wel in de slaapzak maar als ze in slaap valt ligt ze nu dus vaak boven in bed :) wat doen jullie met je kleintjes als ze raar in bed leggen en slapen? fatsoenlijk weer neer leggen of lekker laten liggen? wel trouwens heel leuk dat ze zo op die pop verliefd is :D

2. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Ik heb ons mannetje altijd weer even netjes neergelegd en onder gestopt. Ik doe het trouwens nog steeds. En ik leg zijn slaapzak een beetje vast onder zijn matras.

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik deed het uiteinde ook altijd een klein stukje onder haar matras. Nu heeft het geen zin meer want ze draait alle kanten op

4. henkie24

tja haar slaapzak is erg klein. kan ik niet om het matras heen doen. (60 en 70 cm)

5. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik laat hem liggen, probeer hem soms wel eens recht neer te leggen, maar binnen de kortste keren ligt hij weer overdwars. :(
    Ik kijk wel of hij niet helemaal in een kreukel ligt of dat zijn koppie er vreemd bij ligt, maar verder laat ik hem liggen.

6. jette30

jette30 Actief lid

4 jan 2008
    202
    0
    16
    Ff offtopic... maar ik kan het niet laten. De slaapzak onder het matras instoppen kan erg gevaarlijk zijn! Als je kind probeert te draaien en de slaapzak zit vast is er kans op verstikking.

Ik legde mijn zoontje ook altijd weer goed neer voordat ik zelf naar bed ging, nog steeds trouwens.

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb Louise nooit goed gelegd, blijkbaar ligt ze dan erg lekker terwijl het er toch oncomfortabel uitziet.

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik laat hem liggen. Wil het niet riskeren hem wakker te maken ;) Meestal vind ik hem trouwens pas 's ochtends zo, als ie al wakker is. Dus ik heb niet vaak voor de keuze gestaan.

Wat een leuke naam trouwens, Marinte!

9. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    ik laat hem liggen want als ik hem ga verleggen wordt hij zeker wakker.

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Als ons meisie slaap heeft is het net een betonblok. Zolang de speen er maar in zit tenminste :)
    Maar mn heertjes heb ik geregeld opnieuw goed gelegd terwijl ze sliepen. Vooral de 2e was nogal...nouja was...is nogal een woelwater dus die ritste echt zn hele bed door. Die vond ik soms gewoon onderstebove in n hoekie terug..en...met de kont omhoog! (zo ligt hij nu nog wel eens en hij is 10)
    Enneuh...een Dora? Ben opzoek naar eentje die Wendy nu al mag nml ;)

11. henkie24

dank je!

ja over die dora. het is een enorm geval van ongeveer 25 cm met een mega groot hoofd en ze heeft een ster vast daar zit een lampje in. dat ding stond dus steeds boven in bed en sinds 2 dagen pakt ze er dus naar. maar ik ga ze morgen een andere knuffel geven zonder lampje want vind dat niet echt geschikt om mee te knuffelen. ;) maar goed ze deed het sinds gister dus pas. heb hem nu weggezet en ga morgen op zoek naar een betere knuffel. maar ik zal es even zoeken of ik een plaatje er van kan vinden

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik heb onze Demi ook nooit weer rechtgelegd. Had geen zin, binnen notime lag ze toch weer raar zoals zij blijkbaar lekker lag.
    Dus hier idd ook slaapzakje aan en zorgen dat ze het zonder dekentjes warm genoeg heeft en lekker laten gaan in dr bedje

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

hier ook eentje... ik leg Thirza wel weer goed: ze gaat namelijk volgens mij erg raar liggen omdat ze dan aan het spelen is en alle kanten uit probeert te kijken. Maar ik ben dan ook wel wat extra voorzichtig omdat we juist een pijnlijk traject bij de osteopaat hebben gehad om haar werveltjes weer recht te zetten. En over het algemeen slaapt ze dus wel door als ik haar rechtleg (en wordt ze op een gegeven moment wel wakker door die rare houding).

Als het wat koud is, gaat ze in een slaapzakje. Dat hielp ook even tegen het draaien, maar gisternacht trof ik haar in haar slaapzakje overdwars in haar bedje aan: ze heeft dus door hoe ze kan draaien met haar benen in de slaapzak. Maakt dus ook niet meer uit, dus als ik het te warm vind, laat ik die gewoon weer achterwege.
    Gisteravond vond ik haar met de kop van het giraffekleed dat over haar bedje hangt op haar buik en gezicht, schuin in de hoek, met nog 1 been onder de dekens en 1 er over heen, ;) We hebben laatst een keer een foto genomen van hoe ze er dan bij ligt, echt lachen, :)

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik laat Milan gewoon liggen, ik weet zeker dat 'ie anders weer wakker wordt, en dan wil 'ie niet meer gaan slapen. En blijkbaar slaapt 'ie gewoon lekker als 'ie helemaal in de hoek gepropt ligt, want hij doet 't elke keer!

15. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik leg Tygo 's avonds altijd weer goed, voordat we zelf gaan slapen.
    Overdag laat ik m lekker leggen

16. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Haha grappig om te lezen, die van mij ligt net zo als dat we haar instoppen.
    Die beweegt amper...!

17. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    overdag liet ik jelle lekker liggen maar 'snachts als wij op bed gingen stopten wij hem weer lekker onder en lag hij recht in bed!

sinds kort ligt hij vast in bed (wegens ernstig hoofd bonken) dus hij kan nu geen kant meer op en blijft liggen waar hij ligt hij kan wel van rug op buik en zij komen en anders om natuurlijk maar kan niet meer bonken en andersom in bed liggen overig is hij nu een stuk rustiger geworden.

18. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb ukkie nooit weer recht gelegd; was bang dat hij dan wakker zou worden. Nu beweegt hij zelf z'n hele bed door en als het hem niet bevalt gaat hij vanzelf anders liggen.
    Die kleintjes zijn wel wat rare houdingen gewend; in je buik lagen ze ook niet netjes rechtuit, maar aardig opgepropt! Dus ik ga er maar van uit dat zij wakker worden met een stijve nek (die ik al voel opkomen als ik hem zo zie liggen... :))

Deel Deze Pagina