moederstuur tip!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door duikster, 26 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wij hebben vandaag een goedkope oplossing voor ons fietsprobleem gevonden! Ik had nog niet zo lang een nieuwe fiets toen ik kinderen kreeg. Nick heeft voorop mijn eigen fiets gezeten, maar toen moest ik een dameszadel omdat ik er anders niet tussen paste. Het bleef een beetje een net-niet oplossing, maar ik wilde eigenlijk geen andere fiets. Nu met Chris erbij fietste het toch niet prettig met een kind voor en achterop op deze manier. Via via kregen we een tip van het moederstuur, wat je gewoon op je eigen fiets kunt monteren en je dan toch de voordelen van een moederfiets hebt. We hebben hem laten komen en ik was benieuwd. Dacht stuur het zo terug als ik het niets vind, maar niets is minder waar. Het is heerlijk en geeft super veel ruimte en....is veeeeel goedkoper dan een moederfiets! en te zijner tijd zet ik mijn eigen stuur weer terug en heb ik mijn eigen vertrouwde fiets weer.
    http://www.moederstuur.nl/ hier te vinden. Kan in elk geval prima met een bobike zitje.

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    goed idee zeg!
    Ik heb ook geen moederfiets, maar met de fiets die ik nu heb gaat het prima met het bobike zitje.
    Ik wil wel volgend jaar een nieuwe fiets kopen, maar stel dat het even niet mee zit, is dit een goede optie!

Deel Deze Pagina