Staartjes maken en strikjes opeten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caithlin79, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Yasmine heeft haar haar nu lang genoeg om 2 kleine staartjes te maken. Staat zo leuk!
    Maar het is nu al 2 keer voorgekomen dat ze de haarstrikjes uit haar haar trekt en in haar mond stopt. Tja, dat vind ik toch wel erg gevaarlijk dus vaak dan maar geen staartjes. Maar eigenlijk staat het niet meer zonder staartjes omdat het zo'n warrige boel begint te worden met haar haar.

Hoe gaat dat bij jullie dochtertjes? Ik ben toch vast niet de enige die hiermee te maken heeft?

2. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik wou dat ik je een antwoord kon geven, mijn dochter is bijna 2 en heeft nog maar heel weinig haar :( ;)

3. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    even een andere vraag,maar is er ook een bepaalde ondergrens warop je staartjes in het haar kan/mag doen? amy is nog maar 4 maanden maar heeft al zon dikke bos dat ze met gemak een paar staartjes in kan. maar das nog wel heel jong he? en ik zal haar er vast geen plezier mee doen

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    caithlin
    als je elastiekjes koopt die groter zijn dan zie je het eerder......
    of misschien juist kleine van die dunne... die kan ze niet zo makkelijk pakken

helaas heb ik verder geen tips kyana heeft altijd staartjes anders hangt het in der ogen maja dit heeft ze al vanaf dat ze missschien 2 maanden oud was

susan
    nee het is jou eigen kind dus dat mag jij zelf beslissen...
    kyana had ze al heel snel maar ik vond dat eerst niet leuk omdat dat veel wijzer maakt kyana wordt dan ook altijd ouder geschat!

ps kyana is al 4keer geknipt door de kapper....

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    aanvulling; als je op haar site kijkt zie je in het mei album al foto's met staart {bv babygym, ze ligt dan rechtbeneden}

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Er is helaas niks aan te doen, kinderen halen ze er nu eenmaal uit dat doet mijn dochter ook nog geregeld.
    Steeds haar handje er vanaf halen als je het ziet en iets anders in de handen geven wilt nog wel eens helpen.
    Mijn dochter doet het nu om mij te pesten hoor omdat ik dan altijd zeg dat ze het niet mag doet ze het juist ;)

@ Susan: zolang je het niet te strak doet kan je het gewoon in doen hoor.

7. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    zou zedaar geeen last van hebben? jeetje vier keer al das echt veel, ik knip eerst zelf dr haar wel ff bij, naar d kapper zie ik nog echt niet zitten haha. wel leuk hoor die grote bossen haar! tis ook nooit echt uitgevallen bij dr.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mij lijkt het ook wel leuk, staartjes maken, maar hoe doe je dat bij zo'n beweeglijke baby? Ik ga het nu niet eens proberen.
    Susan, geeft me wel hoop dat het bij Amy nooit is uitgevallen. Bij Eva zit het er ook nog steeds, terwijl ik wel nieuw haar tevoorschijn zie komen, maar haar 'oude' haar zit er nog. Lijkt me heel erg wennen als ze opeens haast geen haar meer zou hebben ;).

9. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    haha kan wel, moet de 1 haar beet houden en de ander de staartjes maken, ik ga het morgen es proberen. ik was er ook erg bang voor snoopy, ik vond dat bos haar zo mooi. het is op de achterkant iets dunner geworden maar nooit uitgevallen, zal bij eva nu ook niet meer gebeuren denk ik. eva heeft ook wel een mooi bosje haar als ik het zo kan zien. amy heeft ook super lange wimpers en alsnog vragen mensen wel es, of het een jongen of een meisje is. Nou ja zeg!

10. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    ...wel heel leuk zo die staartjes! :D
    Zelf werk ik fijner met van die kleine klemmetjes ,die blijven ook veel beter zitten als ze is graait in haar haren!;)

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ga het nog niet proberen hoor, Eva blijft echt niet stil zitten. Als iemand haar vasthoudt al helemaal niet :D. Nee, ik geloof niet dat we haar daar nou een plezier mee doen, maar zo staat het ook wel leuk hoor ;).
    Op de achterkant heeft Eva een kale plek (wel met een pluk haar die erover valt), door het liggen en hoofd heen en weer bewegen in haar slaap. Maar volgens mij heeft elke baby dat.
    Eva heeft inderdaad aardig wat haar en ook mooie lange krulwimpers. Gelukkig ziet iedereen wel dat het een meisje is, vind ik best knap, zelf ga ik nog wel eens de fout in :oops: (bij baby's van anderen dan he ;))

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    gewoon vastpakken en staartje maken hahah
    geen idee hoe ik het altijd deed.. het hoort gewoon bij kyana.

verder deed ik heel in het begin idd van die klemmetjes das bij een baby nog makkelijker

wbt haar uitvallen! hier ook NIET niks uitgevallen!

13. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hier ook al staartjes erin sinds vier maanden ofzo eerder had ze nog te weingi haar maar tot nu toe laat ze ze mooi zitten,
    en ik heb er elke dag 5 staartjes in ik gebruik wel kleine elastiekjes anders vloepen ze er zo weer uit..

14. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik wou dat ik dit probleem had....Britts haar is nog veel te kort en te dun :( ach komt vast goed

Deel Deze Pagina