staartjes,speldjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Debby70, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hey meiden

    Hoe doen jullie dat?staartjes of speldjes onze meid van 22 maanden wil niks in haar haartjes hebben,en vind het wel leuk om het te laten groeien heb nu maar een pony geknipt

    Iemand tips?

    Groetjes
     
  2. jessica1

    jessica1 Niet meer actief

    Hihi Mijn dochter is geboren met een enorme bos haar
    ze heeft nu al een matje in der nek,
    en ik doe regelmatig staartjes en speldjes in
    in het begin vond ze het helemaal niks maar nu geeft ze er niks meer om
    ik zet der in de wipper of in de kinderstoel
    en geef der dan een speeltje of mijn mobiele telefoon is ook heel intressant
     
  3. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    Sofie wil ze er zelf in (ze mag ook zelf kiezen) dus dat is lekker makkelijk. Ze laat ook alles zitten. 's avonds wel huilen als het eruit moet soms :)
     
  4. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn oudste dochter had ook mega haar en al snel speldjes, die was niet anders gewend en liet het wel in.
    je ziet wel vaker bij kindjes dat als ze het gewend zijn ze het niet uit trekken. maar je moet wel haar hebben om heel jong al wat in te doen :)
    en als ze het echt niet willen is er niet veel aan te doen.
     
  5. Adine

    Adine Fanatiek lid

    12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Blijven proberen, ze gaat er vanzelf aan wennen. Hier worden de elastiekjes er ook nog regelmatig uitgetrokken, maar als ik haar afleid met speelgoed, dan laat ze haar staartjes weer zitten.
     
  6. Fientje2007

    Fientje2007 Actief lid

    18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Maar zijn jullie niet bang dat ze de speldjes/stiekjes in de mond doen? Ik durf het niet aan hoor, en mijn dochter is 11 maanden. Ze stopt ook echt alles wat ze tegenkomt in haar mondje...
     
  7. jessica1

    jessica1 Niet meer actief

    mijn dochter trekt het nog niet uit heeft ze denk ik nog geen benul van
     
  8. de oudste hier had al heel snel speldjes en staartjes in, de jongste trekt alles er lekker uit :)

    maar ik spaar toch door voor lang haar, vind ik leuk bij de meiden...
     
  9. mj24

    mj24 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    waar halen jullie leuke speldjes?
     
  10. kruitvat, c1000, etos, en soms ook bij de kapper
     
  11. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oooh ik kan niet wachten tot Louise eindelijk staartjes/speldjes kan!
     
  12. in het begin kocht in kleine speldjes en elastiekjes maar ging het steeds enger vinden ( in haar mondje) Dus wat grotere formaten en als ze gaat slapen alles eruit.
    En telkens afwisselen met kapsels dan moet ze ff zoeken waar ze het eruit moet trekken.

    Ik koop heel veel bij de Zeeman voor een prikkie en af en toe bij de H&M.
    Laatst ook een haarband gekocht bij de zeeman.
     
  13. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    Leuke speldjes bij H & M !
     
  14. Adine

    Adine Fanatiek lid

    12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Op de markt heb je soms ook een kraam met allerlei soorten haardingetjes. Daar koop ik het meestal.
     
  15. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame wil het nog steeds niet ik zet der altijd in de kinderstoel met iets lekkers voor de tv ;)
     
  16. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter had al heel vroeg staartjes, haarbandjes en speltjes in en dat gaat prima. toen heeft ze een tijd gehad dat ze niks in der haar wilde en heb toen der haartjes laten knippen omdat het vor de oogjes hing. nu heeft ze weer gewoon staartjes in en laat ze ook in :). zelfs 2 staartjes is geen probleem. op der babysite zie je waarschijnlijk genoeg fotos van der met staartjes met ponny en zonder ponny, 2 staartjes, haarspeltjes etc. volgens mijn ook in het album van hier. krijg veel complimentjes over der haar

    alicia geef ik vaak een borstel of kam en dan doet zij mijn haar en ik die van haar :). zij blij en ik blij en ze vind het fantastisch als ik naderhand zegt dat ze ze echt mooi is en wil dan persee even in de spiegel kijken
     

Deel Deze Pagina