Die zijn via facebook te bestellen heb veel van die speldjes zijn alligator clip....... Maj's Haaraccessoires voor baby's en meiden
Wil je niet bang maken, maar mijn zusjes is vroeger een keer gevallen met een haarspeld (zo'n soort als deze: http://www.yoarra.nl/haarspeld2/haarspeld2.jpg) in en die had door die speld een flink gat in haar hoofd... Om die reden doe ik dus alleen van die 'klik klak speldjes' in de haren van mijn dochters.
een palmboom vind ik echt niet mooi, maak meestal 2 staartjes, veel leuker vind ik dat. Of een haarspeldje. Met 1 staartje krijg je toch vaak de palmboom
Ik heb een klein water spuitbusje gekocht. Heel handig voor als ze een 'plofhoofd' heeft. Bij een babyzaak heb ik een setje baby elastiekjes gekocht. En her en der koop ik klipjes. Wat ook leuk is zijn knotjes. Je begint met een staartje te maken en als je de staart voor de laatste keer door het elastiek wilt halen, doe je dat voor de helft. Dan krijg je een soort van klein knotje. Een klipje er naast en klaar. Ik vind het altijd heel leuk staan.
Dochter heeft vandaag toch 1 palmboom haha, nooit gedacht dat ik t leuk zou vinden maar ze heeft slag in dr haar, dus dat scheelt. Moet nog wel oefenen, maar echt leuk zo!
Ik zou het uit doen, heb ook van iemand gehoord, dat dochter zelf elastiekje uit had gedaan en op wou eten... En als ze op bed liggen heb je er helemaal geen controle op. Daarbij, na het slapen zit het ws toch niet mooi meer.
Ik gebruikte bij mijn dochter ook altijd wat Zwitsal goede morgen haarlotion. Had ik in een spray flesje gedaan (2 euro bij de Etos/Dio drogist) en zo kon ik het mooi een beetje vochtig vernevelen. Als stiekjes vind ik die van de kruidvat het fijnste. Liggen onder in het schap bij de haaraccesoires en dan in een zakje wat bestaat uit 2 vakjes met een ritsje bovenin. 500 stuks voor 3 euro. Je hebt ze in de doorzichtige/witte variant en de gekleurde/roze-paars variant. Ideale dingen. Daaroverheen doe ik vaak zo'n soft elastiekje voor de mooi (bij de zeeman bv, 3 tinten roze, 3 tinten blauw of 3 tinten paars, 16 stuks ofzo voor 79ct). Ik ben zelf niet kapot van een palmboom midden op het hoofd . Ben zelf pas staartjes gaan maken toen ze een staartje uit het midden kon en dan naar 1 kant vallend. Half jaartje later kon ze mooi 2 staartjes achter in haar nek (en dan vaak voor een clippie om de haren uit het gezicht te houden). Dat vind ik zo schattig nogsteeds
Kan trouwens niet wachten tot dochter ook staartjes in kan! En dat voor een moeder die helemaal niet van de meisjes dingen is Veel verder als een klein palmboompje ga ik nu niet komen, dus ik wacht nog maar even.
Waaah is dat meisje 1j9mnd? Jaloerssss! Mijn 2.8 jarige heeft nog niet de helft aan haar *en ik ben gek op tutten en vlechten * Maar, prima toch, voor een eerste keer! Lekker vaak oefenen!
Ja ze is echt 1 jaar en 9 maanden we zijn trots op haar lange en dikke haar! Kost me wel veel goedemorgen lotion om het een beetje onder controle te kunnen houden hoor hahahaha
Prachtige foto's meiden, echt leuk om te zien, vooral dat ingevlochten daar ben ik nog lang niet aan toe, maar leuk vooruitzicht. Ik ga morgen elastiekjes bij Kruidvat halen!!
Zo cute!!! Ik kan niet wachten tot ik ook los kan gaan, maar voorlopig zit er nog niet zoveel haar. Dus hier heeft ze elke dag een mooie haarband.
Mijn dochter heeft hele mooie krullen, maar helaas: ik kan er niks mee. Af en toe een speldje, maar mevrouw haalt ze er uit en dan kijkt ze lief naar mama en zegt: 'haar!' Opdat mama het er weer in doet en het weer van voor af aan begint. Iemand tips hiervoor?