ongi krampen 1 week voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door goldyke, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldyke

goldyke Lid

8 okt 2010
    43
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben de laatste keer ongi geworden op 23 augustus. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen dus weet ook redelijk goed wanneer mijn vruchtbare periode eraan komt.
    Op deze dagen goed geklust. :p
    Zondag ( 11 september ) heb ik van 's middags tot 's nachts ongi krampjes gehad en lage rugpijn, dit heb ik normaal nooit een week voor mijn NOD.
    Is er iemand die weet wat dit wil zeggen? Als ik het bereken is dit wel de dag van een eventuele innesteling maar ik weet ook dat zeker niet iedereen dit kan voelen. Kan het zijn dat die krampjes toch een innesteling was?

Liefs, goldyke.

2. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Hoi,
    Bij mijn zwangerschappen had ik elke keer vanaf de eisprong menstruatiekrampen. Ik wil je geen valse hoop geven want het is nog vroeg en in de week voor je nod kan er nog veel gebeuren, maar het klinkt hoopvol.

3. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Hoi!

Het kan zijn dat het een innesteling was!
    Het klinkt ook wel een beetje als een eisprong, maar dat is dan wel erg laat.
    Zelf was ik 21 aug. voor het laatst ongi, had op 5 sept. positieve ovutest en voelde van in de nacht van 5 op 6 sept. duidelijk mijn eisprong, mijn innesteling moest ook (volgens de calculator ) 11 september zijn.. Dus we zijn haast tegelijk . ;) hihi wat voor klachtjes heb je verder?

4. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    spannend meiden!

5. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Nog even een aanvulling, weet je precies wanneer je eisprong is? Eisprong is namelijk niet altijd 14 dagen voor je nod, maar dat kan varieren van 10 tot 15 dagen. Dus het zou ook je eisprong kunnen zijn.

6. goldyke

goldyke Lid

8 okt 2010
    43
    0
    0
    Hoi,

Bedankt voor de snelle reacties.

Ik heb wel maar 1 dag ongi krampjes gehad, nu is het over.

Wat leuk dat onze NOD op dezelfde dag valt.
    Ik ben af en toe licht misselijk, heb geen honger meer, nergens zin in.
    Af en toe een steek ( kramp) in mijn zij.
    Ben redelijk moe, al 2 nachten enge dromen, vroeg wakker.
    Ik weet niet of dat iets wil zeggen maar dit heb ik normaal nooit. Ik slaap normaal heel erg vast en kan gerust wakker blijven tot 3u 's nachts, nu lukt me dat niet meer.
    Mijn borsten zijn pijnlijk en ik merk toch wel dat ik de aders duidelijker zie lopen ( blauw ).
    Mijn eisprong heb ik ook gehad op de 5de, ik heb ook ovulatietesten gebruikt en ik heb hem gevoeld plus ik had al enkele dagen vruchtbaar slijm.

Merk jij al iets??
    Ik ben echt benieuwd, we zijn ondertussen toch al een jaartje bezig dus het mag eens tijd gaan worden.
    Toen ik net gestopt was met de pil dacht ik elke maand wel iets te voelen wat op zwangerschap kon wijzen maar dat heb ik opgegeven, ik maakte mezelf alleen maar gek.
    Ik heb nog nooit 1 week voor mijn NOD een dag ongi krampjes gehad dus ik ik kan alleen maar hopen.

Liefs, Goldyke.

7. goldyke

goldyke Lid

8 okt 2010
    43
    0
    0
    Hoi Sannya,

Mijn eisprong kan het echt niet geweest zijn, ik zat de 11de al op dag 20 van mijn cyclus en ik gebruik ovu testjes omdat we toch al een jaartje aan het oefenen zijn. Ik heb mijn eisprong ook gevoeld en het vruchtbare slijm was heel erg aanwezig toen. ;)
    Ik vind het gewoon raar dat die 11de wel de dag ZOU kunnen zijn van een EVENTUELE innesteling, daarom dat ik vroeg of die ongi pijn iets met innesteling kan te maken hebben.

Bij mijn eerste zwangerschap, 8 jaar geleden heb ik helemaal niets gevoeld van een innesteling dus ik kan niet vergelijken. Toen kwamen de symptomen ( misselijk, sterkere geur, geen cola meer lusten,... ) pas toen ik 6 weken zwanger was.

Liefs, Goldyke.

8. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Als je ovutestjes hebt gebruikt dan weet je idd wanneer je eisprong is, nou dan is het spannend! Succes!

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik had het vorige cyclus ook 11 dagen zelfs voor ongi kreeg ik klachten... ben gewoon ongesteld geweorden..

10. goldyke

goldyke Lid

8 okt 2010
    43
    0
    0
    Hoi,

Ik heb het tot nu toe nog nooit gehad.
    Meestal krijg ik de dag zelf krampen en een uurtje later ben ik ongi dus vond het een beetje raar.
    Meer dan afwachten kan ik niet doen. Spannend!! ;)

Liefs Goldyke

11. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Hoeveel dagen nog tot je nod? Haha ik zou testen (maar ik ben niet zo geduldig).

12. goldyke

goldyke Lid

8 okt 2010
    43
    0
    0
    Hoi,

Maandag 19 september is mijn nod, nog 4 daagjes dus. ;)
    Ik ben zelf ook niet echt geduldig maar we zijn toch al een tijdje bezig en in het begin was ik ook elke maand aan het testen voor mijn nod en elke keer was het weer een hele teleurstelling.

Ik ga PROBEREN :p te wachten tot maandag maar ik ken mezelf dus ik weet niet of me dat gaat lukken.
    Af en toe komen die ongi krampjes terug, soms maar voor een half uurtje. Niet elke dag hoor, zondag heb ik het echt de hele dag gehad, van 's middags tot 's nachts en daarna was het weg. Maandag niets gevoeld van krampjes, dinsdagavond dan weer even en gisterenavond ook 1 keer. Mijn ongi krampen zijn normaal heel erg
    pijnlijk, als ik niets neem tegen de pijn kan ik enkel plat liggen en deze krampjes voel ik wel maar niet zooooooo pijnlijk als mijn ongi krampen.
    Vind het vreemd, ik blijf toch een beetje hopen.

Liefs, Goldyke

13. goldyke

goldyke Lid

8 okt 2010
    43
    0
    0
    Hoi hoi,

Net gaan plassen, bij het afvegen zat er een heel klein beetje waterachtig bloed op het papiertje. Niet rood maar echt roze.
    Ik zit nog 4 dagen voor mijn nod en kan er echt bijna mijn klok gelijk op zetten dat ik ongi wordt op de 28ste dag.
    Geen krampen, normaal heb ik die enkele uren voor mijn ongi doorbreekt dus echt heel raar allemaal.
    Heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik ben echt zo benieuwd.

Liefs Goldyke

14. goldyke

goldyke Lid

8 okt 2010
    43
    0
    0
    Goeie morgen,

Geen bloedverlies meer te bespeuren.
    Wat ik wel merk ( al een dag of 2 ): heb het soms echt koud, daarna heb ik dan weer een koortsig gevoel in mijn hoofd en lijkt het alsof mijn hoofd aan het gloeien is.
    Deze ochtend toch behoorlijk misselijk maar dat is nu weer over.
    Overdag geen honger, kan enkel 's avond eten.
    Heb eens wat aan het lezen geweest, dat veegje roze gisteren, zou dat een innestelingsbloeding kunnen geweest zijn?

Liefs, Goldyke

15. goldyke

goldyke Lid

8 okt 2010
    43
    0
    0
    Hoi meiden,

Gisterenavond had ik een klein bruinig slijmpje bij het afvegen, voor de rest niets van gemerkt.
    Geen ongi krampen erbij. Spannend, maandag is mijn nod.
    Ik hoop dat het deze keer raak is, zijn allemaal dingen die ik nog nooit heb meegemaakt in mijn vorige cyclussen.

Liefs, Goldyke

16. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Hoi Goldyke,

Ik heb bij mijn laatste zwangerschap (anderhalf jaar geleden) ook ongeveer een week voor mijn NOD een beetje een soort slijmachtig bloeddraadje bij het afvegen gehad. Vervolgens bleef mijn menstruatie uit en testte ik positief. een paar dagen na mijn positieve test had ik wat bruinverlies en dit bleef de eerste weken van mijn zwangerschap af en aan aanhouden... Mijn zoontje is inmiddels 1 jaar!
    Spannend hoor..

Fanny

17. goldyke

goldyke Lid

8 okt 2010
    43
    0
    0
    Hoi fanny,

Bedankt voor je reactie, dat geeft me toch weer een
    Klein beetje hoop.
    Ik heb het met men stomme kop toch niet kunnen laten om te testen deze namiddag en hij was negatief, zat nog 2 dagen voor nod toen en heb niet met ochtendurine getest dus.
    Ik moest toen ook niet nodig plassen dus was echt met heel weinig urine, zou dat er iets mee te maken hebben of was het gewoon te vroeg, ik weet het niet, zo vervelend.
    Daarnet hebben mijn man en ik lekker "geknuffeld" en mijn man vertelde me dat hij het heel raar vond aanvoelen binnenin, hij had het over een droog gevoel binnenin, iets wat ik volgens hem anders nooit heb, daarna tijdens het afvegen was het vocht een beetje bruinig van kleur en ik heb er ook niet echt van genoten, het was allemaal zo gevoelig. Ik herken dit niet, kan dit toch wijzen op zwangerschap? Iemand een idee? Bedankt alvast.

Liefs, goldyke

18. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Hoi Goldyke,

Moeilijk hé om niet te testen voor je NOD als je het zooooo graag wilt weten!!
    Met mijn zoontje testte ik vrij snel al positief, maar met mijn dochter testte ik zelfs 2 dagen na NOD nog negatief! toen ik 2 dagen later nogmaals een test deed was deze positief.
    Dat je nu vroeg test hoeft dus niet te betekenen dat je ook echt niet zwanger bent! Ik zou mijn NOD even afwachten en dan nog een test doen. Je hebt bij de kruidvat hele goede tests 2 voor 5 euro!

Wat betreft het bruinverlies, ik heb het bij mijn dochter niet gehad maar bij mijn zoon heb ik het de eerste paar weken van mijn zwangerschap gehad. Meestal had ik de nacht voor het bruinverlies gemeenschap gehad. Dus ook dit zou met een prille zwangerschap te maken kunnen hebben.. Maar goed, je kunt op dit moment niets anders dan wachten tot een test uitsluitsel geeft...

Ik duim voor je!!

Fanny

19. goldyke

goldyke Lid

8 okt 2010
    43
    0
    0
    Bedankt Fanny, ik hou je zeker op de hoogte.
    Morgen spannende dag. :p
    Ben jij ook aan het proberen zwanger te raken?

Liefs.

20. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    @Goldyke: Ja, wij zijn bezig voor de 3e! We hebben een dochter van 10 en een zoontje van 1 en we willen zoooo graag nog een kleintje erbij (en wie weet daarna nog wel een;)) Ik ben 5 augustus gestopt met de pil en hebben het daarna eerst een maandje met condoom gedaan. Ik ben toen 27 dagen na mijn onttrekkingsbloeding heel netjes ongesteld geworden, dus mijn cyclus werkt weer!! en nu zijn we voor de eerste maand aan het proberen weer zwanger te raken. Als het goed is heb ik zo rond dit weekend mijn eisprong (heb m volgens mij vrijdagavond gevoeld) dus we zijn druk aan het klussen!! Mijn NOD is 1 oktober, dus dat wordt super spannend!!!
    Ik weet uit mijn vorige zwangerschappen dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden en dat geen een zwangerschap hetzelfde is.. er is dus geen peil op te trekken.. Afwachten dan maar.:)
    Morgen is jou NOD? Hopen dat ie uitblijft!!

Fanny

Deel Deze Pagina