Nee. Vind het af en toe al wel fris in huis, maar wil het zo lang mogelijk rekken met fleece dekentjes en de openhaard.
Ja al 2 weken ofzo Ons huis zit vol kieren enzo Het is snel koud in huis. zeker op de kamer van de jongste
Ondanks ons koude huis volstaat een vest s'avonds nog prima. Wel van de week smorgens heel even (10) minuten aan gehad maar dat was voldoende.
van de week even aan gehad, kijken of alles het deed, wat was dat heerlijk haha, daarna ook nog even savonds aan gehad, en gister heel even. Nu wil ik m pas aan doen als het echt weer te koud wordt, anders extra vest of een dekentje
Ja hier ook allang. Kou komt gewoon naar binnen. Maar soms heb ik het te warm dan dan wil ik hem uitzetten. Dus hier verschilt het.
Ja hoor, als het kouder dan 20 graden binnen wordt dan zet ik hem een uurtje of 2 aan, heb last van mijn gewrichten dus ga niet koukleumen. Het voordeel is wel dat als hij een uurtje of 2 heeft aangestaan hij dan ook echt uren uit kan, het warmt hier lekker snel op en koelt niet snel af.
Hier is het nog 21graden binnen, dus hij is nog niet aan geweest. Maar stel het is onder de 19graden dan gaat ie hier ook gewoon aan.
Nog niet aangeweest hier. Maar het zal -met dit weer- niet lang meer duren denk ik voor de kou echt binnenkomt. Het is nu 20 graden nog binnen. Ik ga zo nog even slapen- en daarna weer weg, dus al koelt het nu af, dan maakt het nog niet uit. Vanavond misschien nog even een vestje aan. Als het weer weer iets beter wordt, kan ik het misschien nog een weekje uitstellen, maar anders zet ik hem gewoon aan.
Nee nog niet! Nu is het ook nog niet onder de 20 graden geweest binnen, anders gaat hij gelijk aan. Kou lijden is armoede zei m'n moeder altijd .
Het ligt idd wel aan je huis...in ins oude huis alles zo tochtig dat we hem op 21 moesten zetten m gevoelstemp 19 te krijgen en als we hem hier op 19 zetten dan zweet zelfs ik als koukleum de tent uit.
Gister voor het eerst even. Was 19 graden en houd het echt koud ondanks een extra vest. Toen het 20 graden was weer uit gedaan. Nu is het nog steeds 20 graden..
Af en toe wel, maar nog niet dagelijks. Even een tikje zodat het aangenaam is. Hij is nog niet vaak aan geweest. Aankomend weekend hoeft het in elk geval niet met temperaturen rond de 20 graden .
Nope, het is hier nog steeds 20 graden dus vind het niet nodig om dan de verwarming aan te zetten, als het in de avond wat koeler aan voelt doe ik wel een dikke trui aan.
Van de week 1 een dagje aan gehad maar vooralsnog is het nog steeds 20/21 graden in huis dus niet nodig
automatisch onder de 20 graden slaat hij aan....maar nog niet gehoeven...als de zon schijnt dan warmt het hier gelukkig snel op binnen!
Ja, ik heb 'm al aangehad. 's Morgens was het maar 18,5 graad, nou dat vind ik echt veeeel te koud. Als het kouder dan 19,5 is dan zet ik 'm aan hoor. Tot ergernis van mijn man overigens, maar dat kan me niet zo heel veel schelen , ik ga geen kou lijden in mijn eigen huis.