Hier wel hoor, het kan behoorlijk tochten in huis en dan is het 's morgens 18 graden...gaat ie toch echt een graadje omhoog Nu alleen nog duidelijk maken aan vriendlief, dat 21 graden nog echt niet nodig is met deze buiten temperaturen (die wilt hem nog wel eens sneaky omhoog zetten als ik niet op let, totdat ik denk, jeetje wat is het benauwd ineens in huis )
Wij zijn het type "eerst een warme trui/vest/dekentje pakken". Maar tóch staat hij eind van de avond al aan. Dan is het echt fris hier en aangezien wij jammer genoeg geen vloerverwarming hebben onder de tegels is een vest niet genoeg meer.
Hier nog steeds niet aan gehad, wel de open haard een avondje aan gehad en dan warmt het huis goed op. Maar de temperatuur is nog niet lager dan 19 graden geweest. Nadeel is dat als je eenmaal een keer de verwarming aan hebt gehad, je niet meer 'zonder' kan
Ja wij hebben hem aan staan op 20 graden Veel hoger hebben we hem ook bijna nooit staan ook niet als het buiten vriest Met 18 graden vind ik het echt veel te koud hier
Hier staat hij ook sinds een paar dagen aan. Niet de hele dag door, 's ochtends en begin van de avond even om de kou uit het huis te halen. Als dochter op bed ligt dan steek ik gezellig kaarsjes aan, die houden het ook lekker warm.
Hier staat hij 's morgens even aan en 's avonds. We zetten de verwarming op max 20 graden dat is warm genoeg. Verder vul ik iedere maand ons verbruik in via NUON. Zo kunnen we bijhouden hoe ons verbruik is.
Hier staat hij op 19 graden. Ik heb ijskoude handen, maar denk dan 'een dekentje houdt me ook warm' . Pas als het gaat vriezen zet ik hem hoger.
Nee de thermostaat heeft het nog niet onder de 21 graden s ochtends aangegeven. Als het wat kil is in de avond zet ik een paar kaarsjes aan. Verder trekt mijn dochter nog steeds de sokken uit omdat ze het warm vindt haha. Hoop het ook voorlopig niet aan te zetten slaapkamers zijn koud, maar dat slaapt ook erg lekker
Wij hebben hem nu 2 keer aangehad...vorige week Nu is het weer 21 graden het hele weekend dus hoeft het niet.
Het is hier verschrikkelijk... De thermometer geeft gemiddeld 18 graden aan hier. Soms iets kouder, maar nog niet onder de 17 geweest. We wonen dicht aan zee, enkele ramen..... Het wordt ontzettend snel koud hier binnen. Zelfs mijn vriend die normaal het nooit koud heeft zit 's avonds al van "Het is koud, staat de verwarming al aan?". Ik doe 's avonds de gordijnen dicht, stop ze weg op de vensterbank, zet kaarsjes aan, heb een lange warme broek aan, trui en indien het moet een ochtendjas/warme vest.... We hebben hem wel al aangehad, want het wordt gewoon echt koud binnen 's avonds/'s nachts.
Hier nog niet aan gehad. Ben het voorlopig ook echt niet van plan. Het is hier ongeveer 18,5 / 19,5 graden (afhankelijk van of ik aan het koken ben, of ik het keukenraam open heb etc.) en dat vind ik niet koud genoeg om de verwarming aan te zetten. Natuurlijk heb ik het wel eens frisjes, maar om die reden heb ik vorig jaar van die lekkere dikke huisvesten gekocht. Wat mij betreft blijft de verwarming hier zo lang mogelijk uit; dikke sokken en een goede trui doen al wonderen, ook voor dochterlief.
Hier sloeg de verwarming 's ochtends 2 keer heel even aan. Heb de thermostaat maar omlaag gezet want vind het nog niet nodig. Hij stond op 19 graden en nu op 18,5. Het had ook weinig nut trouwens want alleen de radiator in de gang en in de woonkamer stonden een klein beetje open, de rest zat helemaal dicht.
Hier nog niet aangeweest. Het is binnen nog steeds 21 graden, heerlijk. Wanneer de temp onder de 20 graden komt, gaat de verwarming aan.