Hier een klokthermostaat, staat standaard op 21,5 overdag en ;s nachts op 17,5. Hij is al meerdere keren aangeslagen. Ik ga toch niet in m'n huis zitten met 18 graden! Dat is echt koud, ik geef toe 21,5 is wat aan de warme kant maar ik heb geen zin in koukleumen.
Vind soms echt koud. En was droogt slecht (geen droger hier) Dus ik zet hem overdag vaak op 20/21 graden. In de ochtend als ik wakker word staat ie op 18 graden en zet m mooi op 19 en loop van de dag op 20/21. Voor het slapen gaan op 16.
Wij hebben een houtkachel die op de cv aangesloten is, zodra het dus wat killig wordt steken wij hem aan, want het hout krijgen we gratis. Hij staat hier de laatste weken iedere ochtend en avond even aan. De cv zelf heeft helemaal nog niet aangestaan
Hier 1x even een uurtje aangehad. Het is hier rond de 19.5 -20 graden binnen en dat is heerlijk ... Trouwens ik vind 18 graden wel heel koud hier in huis , gek want het is maar anderhalve graad meer als het nu in huis is. Van de week was het 18 graden en het was echt koud.
Hier springt die soms wel eens aan. Ik lees dat het bij sommigen 18 graden is en jullie het pas aanzetten als het vriest. Zetten jullie die dan ook gewoon op 18 graden of warmer? 18 graden binnen in oktober is toch hetzelfde als 18 graden binnen in januari he
Ja echt wel! Als ik thuis ben gaat ie op 21 graden, wanneer wij aan het werk zijn op 18graden. Ik ga niet verkleumen in mijn eigen huis!
Jammer genoeg wel. Gevolg man zit met dikke trui en winter sokken op de bank, ik in mn hempje... Liefste heeft hij hem nog hoger maar dat mag niet van mij. Zweet me kapot! (Absoluut geen koukleum en man wel)
Gisteren op 21 gezet en ook gelijk weer teruggezet op 20. Die ene graad was mij net ff teveel. Overdag staat ie op 20 vroeg in de ochtend als wij eruit moeten, verder overdag op 18, 's nachts op 17.
Hier staat ie nog niet aan. Wonen in een goed geisoleerd nieuwbouwhuis en heb het nog niet koud gehad thuis.
Wij hebben de kachel ook nog niet aan gehad het is hier 19,5 graad. 's avonds voelt het soms wat killer aan maar met een lekker vest aan, kaarsjes en gordijnen dicht voelt het zo weer heerlijk aangenaam. Ik wacht nog wel even met de kachel aan doen.
Hier heb ik hem een tikje gegeven gister, het was 17,5 en heb hem op 18 gezet. Ondanks dat ik een enorme koukleum ben hoeft hij echt niet hoger. 18 is niet per definitie koud, hier een goed geisoleerd huis dus bij warmer zweet je de tent uit.
Zodra ik opsta gaat hij naar 20,5 Als ik naar bed ga zet ik hem op 17 Heb een hekel aan kou. Ook thuiskomen in een koud huis vind ik vervelend.
Hier is de verwarming ook nog niet aan geweest. Wonen in een goed geïsoleerd huis en het is hier op het moment nog 21,5 graden. Soms voelt het wel wat fris 's avonds, maar dan doet een dekentje of naar bed gaan wonderen
Nog steeds niet aan geweest hier. Het is hier binnen nog 20 graden dus is niet nodig om te stoken. Buiten was het vandaag ook weer heerlijk in het zonnetje. 16/17 graden en zag dat het zaterdag zelfs 18 graden word. Dat word lekker op het voetbal veld Dus nee nog geen winterjas en nog geen verwarming aan gehad.
Hier staat ie voor de 3e x aan. Hoefde van mik nket maar vriendlief is ziek dus die heeft m aangezet. Arm schaap
Hier gisteren voor het eerst aan gehad, maar vond het toch té had het een partij warm, was eerst 17,5 graad dus vriend had hem op 20 gezet, hahah meteen weer het andere uiterste. Nu nog niet aan gehad, het was vandaag lekker weer en straks pak ik wel een dekentje.