Nou die truien (van de h&m) staan bij mij echt niet en heb sinds de zwangerschap maat 38. Ik lijk er meteen 3x zo dik in. Die dingen staan alleen op maat 34.
Ik vind alles wel kunnen bij stevigere vrouwen eigenlijk, mits ze de goede maat dragen. Ik zou het best doen als ik jou was hoor!
Is deze niet leuk? Die is achter ook langer H&M Ikzelf heb hem (wel maatje XS ) maar m'n moeder met XL staat hij ook prima! En als het voor te kort zou zijn kun je er een tanktop onder dragen.
klopt...en met meer truien is dat zo Ik heb maatje 36...en ik heb geen grote borsten. Maar in een trui van Esprit, gebreide lijk ik wel tonnetje rond. Heel apart.
Ja ik heb normaal ook een strak maatje 36. (met borsten) En toen vond ik het al mwahhh... Maar kan ook mijn verwrongen zelfbeeld zijn
Vandaag heb je 20% korting omdat het glamour dag is. Met die 20% korting (code 0648) EN code 1304 heb je dus 20% korting EN 5 korting. Betaal je 11 euri voor die trui
Ik zou toch gewoon gaan passen. Het is zo lastig met die truien. Ik denk dat alleen staat als je of heel stevig bent of heel dun. Daartussen vind ik het altijd een moeilijk verhaal. Ik had er laatst een aan van Vila met een diepe v-hals, die stond best aardig en niet al te duur.
Ja ik moet het sowieso passen omdat ik met mn borsten zit hahaha. Sommige truien zitten dan bij mn taille mooi maar zijn bij mn borsten te klein. Dus die gok waag ik liever niet. Zal dan gelijk de broek aan doen kan ik gelijk zien of het er leuk op staat..
Ik vind die truitjes leuk die die tot halverwege je bovenbenen komen en daar strak zitten met een elastiek en in het midden dus los. Haha, vage omschrijving maar hopelijk snap je wat ik bedoel
Natuurlijk kan dat. Ben zelf ook stevig en draag dit soort kleding ook. Staat echt leuk en voel me er goed in.
Dit dus, vind ik zelf ook heel mooi. Al kan bij bijna iedereen mits ze de goede maat hebben. De trui die je liet zien vind ik zelf niet zo leuk. Ff goed op zoek dus Maar komt vast goed.
En welke van de twee laarsjes? Deze: Nelson Schoenen Of deze: Hobb's dames enkellaars grijs | Nelson Schoenen online
Ik had zoiets vorige winter aan. Ik ben heel veel afgevallen de laatste jaren, maar ik vond het me duidelijk dikker maken. In het begin vond ik het leuk staan, maar na een paar keer dragen begon de gebreide tuniek echt uit te rekken, waardoor het qua pasvorm niet mooi meer leek. Ik voelde me er een beetje een "blok" in. Ik zou dus voor een ander soort stof kiezen, niet iets gebreid. Iets wat in model blijft en meer afkleedt (reactie op je beginpost, de rest heb ik allemaal niet gezien of gelezen).
De eerste paar laarsjes lijken mij dezelfde kleur als je omschreven broek. Lijken je benen ook langer. Wat vind je van een loshangend vest tot net over je billen met een mooi los shirtje eronder? Je kunt misschien een wat getailleeerder vest nemen en wat loosefit shirtje, zodat je buik niet tekent, maar je wel wat taille krijgt door het vest. Sommige gebreide truien gaan gauw slobberen en dat staat niet zo mooi. Helpt ook niet echt als je je nog niet zeker over je lijf voelt. Misschien hier nog wat ideetjes. Ik vond dit soort shirtjes / tuniekjes fijn na de bevalling. Kon ik mooi mijn flubberbuik wegmoffelen. ESPRIT tuniek? Bestel nu bij wehkamp.nl Steps tuniek? Bestel nu bij wehkamp.nl Promiss wikkelblouse? Bestel nu bij wehkamp.nl VERO MODA tuniek? Bestel nu bij wehkamp.nl Shopse!