Nee joh, eerst Sinterklaas gehad hebben. Wij zetten de kerstboom meestal een dag of 10 van tevoren neer. Wel eerder takken met lampjes in de vensterbank.
Als Sinterklaas weg is.. Normaal altijd t weekend erna, maar bij mijn schoonouders wordt Sinterklaas dit jaar pas op 9dec gevierd, ze kunnen niet eerder.. Afijn, eerst daar nog Sinterklaas en dan komt de kerstboom weer in de kamer
Hier nog niet.. Moet wel zeggen dat ik wel de kriebels heb. Vind het altijd zo gezellig! Maar nooit eerder als 6dec! Dus nog even geduld
Ja. Normaal zet ik hem 7 dec op, maar we kwamen gister spotgoedkoop Eem supermooie boom tegen dus hebben we m maar meegenomen. Is wel uitzondering hoor! Normaal nooit zo vroeg.
zou hem graag neerzetten, maar nee pas na 5 dec, liefst dus 6 dec al, al weet ik niet of hij dit jaar komt te staan, man lief heeft voet gebroken en ik kan de ellendige zolder niet opkomen (geen trap en durf niet via keukentrapje te doen, mij te wankel)
Wij vieren zaterdag 1 december bij mijn ouders en die week daarna ga ik hem opzetten. En dan haal ik hem op 1 of 2 januari weer weg.
na de sint pas, normaal staat hij zeker wel tot 3 koningen, maar nu breek ik hem 1-1 al af denk, want dan heeft de nesteldrang zn hoogtepunt bereikt vrees ik
Denk dat we dit jaar weer geen kerstboom opzetten, misschien een kleintje, maar er komt eind deze maand al wel kerstversiering te staan.
De boom komt er pas na de sint. Ik vind het al verwarrend genoeg voor kleine kinderen. Je ziet al overal kerstspullen staan,maar de sint is wel nog niet geweest.
Hier ook pas na de Sint. Ik vind het nu nog helemaal niet leuk en ik ben ook nog helemaal niet met de kerst bezig. Maar op 6dec ga ik los want ik vind kerst eel heeel leuk en gezellig!