Ik ga hem pas laat zetten dit jaar. Elk jaar zet ik hem het weekend na sinterklaas en dan ben ik 'dat ding' voor de kerst al beu.... vorig jaar heb ik alle kerstversiering er dan ook al voor de kerst weer afgehaald allemaal Maar wij zijn deze kerst voor het eerst ook een dag thuis, dus dan is het wel gezellig als de kerstboom er nog staat he
Hier komt de kerstboom het weekend na Sinterklaas in huis denk ik. We moeten nog wel een plekje zoeken, want de kleine man heeft de plek ingenomen met zijn box.
Nee, nog niet...wacht tot 6 december. Ook in verband met Sinterklaas. Voor mij mag het best een weekje eerder, maar vind het een beetje raar voor m'n dochter. Viert ze Sinterklaas op school, komt ze thuis staat er een kerstboom. Haha. Verder vind ik kerstversiering harstikke leuk.. maar 3 a 4 weken vind ik zat!! Op 1 of 2 januari, gaat bij mij alles er weer af!
Wij gaan eerst maar ns wachten wanneer de kleine komt. Zowieso als ik 14dgn overtijd ben gaan ze inleiden dan zal het rond 29 november zijn, dan hebben we nog tijd genoeg!
Nee. Is voor de oudste dan helemaal verwarrend dat hij er al zou staan terwijl de sint nog komen moet. En hier een ongeschreven regel dat hij pas na 5 dec opgezet mag worden in ere van de sint. Trouwens ik zit niet op dat ding te wachten als ik eerlijk ben. Geen plek!
Pas als de sint weg is! Vind het echt suf om al een boom te hebben staan terwijl de sint nog in het land is.
haha en ik dacht dat ik vroeg was vorig jaar hier op tweede kerstdag alles weer in dozen Maar mede omdat ik toen zwanger was en helemaal nergens zin in had en al helemaal niet in kerst vieren we zijn ook nergens geweest, hebben gewoon aardappelen gegeten met zn 2e en ik lag om 9uur op bed gezelligheid dit jaar weer als vanouds gezellig! hopelijk
Wij kunnen niet wachten tot onze boom staat. Zijn al flink wezen kerstshoppen (hebben alles nieuw gekocht voor in de boom) en willen hem het liefste nu al op zetten. Maarja die ouwe knakker zit in de weg... Wij vinden kerst veel leuker en gezelliger dan Sinterklaas. De dag na Sinterklaas moet ik werken, maar daarna ga ik hem toch echt opzetten.
Hier na Sinterklaas.. Maar word niet veel dit jaar aangezien ik rond die tijd ga bevallen en vriendlief heeft een hekel aan opzetten en opruimen.. Haha dus klein boompje en wat versieringen voor de gezelligheid
Nope, die komt pas na Sinterklaas, zelfs hier. Hoor de kerstliedjes hier al en mensen zijn al bezig met d'r kerst inkopen (kerstman he), maar gelukkig nog geen kerstboom in zicht. Lijkt me idd ook dat je dan met kerst het allemaal al zo zat bent. 9 December gaat ie hier denk ik weer in elkaar (nepperd). Heel gezellig, maar hoef hem ook niet te vroeg in huis haha!
Haha nee, hier nog niet.. maar mijn buurman heeft de kerstboom alweer staan! Ook buitenshuis heeft hij alles alweer versierd! Zijn vrouw verklaard hem voor gek, maar wij weten het inmiddels wel!
nee nog niet, maar heb wel al een kerstdorpje staan. En de boom komt er ook over een weekje wel denk ik. Maar hier wordt sinterklaas niet gevierd dus dat kerstgekte begint een stuk vroeger
ik weet het niet .. mijn dochter is 20 dec jarig.. tis leuk maar dan word het vol kerst versiering.. en versieren voor de jarige.. ik weet niet hoor ik zit eigenlijk totaaaaaal niet op de kerst te wachten dit jaar
Hier doen we het al jaren het weekend na 5 december. En hij gaat 1 januari meteen weg, want op 4 januari hangt het huis weer vol verjaardagsslingers.
hier nog niet! gaat dit keer echt pas na sinterklaas zijn omdat wij voor het eerst sinterklaas ook vieren!