Maar in je andere topic beschrijf je dat de streep daarna weg ging? Dan moet dit de doorloopstreep zijn geweest
Klopt! Heb daarna nog eens gekeken in daglicht (toen ik hem deed was het nog donker buiten) en hij staat er nog heel lichtjes en is roze.. Alleen wel echt een meeeega tuur streep. Toen ik hem net had gedaan was het beter te zien dan op de foto. Na 2 minuten heel vaag lijntje maar absoluut een lijntje en roze. Ik test donderdag denk ik weer. Temp ook nog altijd mooi hoog, maar als ik indd 8dpo ben is dat ook logisch haha
Dan denk ik niet dat dit iets is. Juist de heeeele vage lijntjes worden met opdrogen duidelijker zichtbaar. De lijntjes die al na 2 min komen zie je normaal opgedroogd echt wel goed. Even afwachten dus maar deze is echt negatief
Kijk hij staat er nog wel, maar ziet er wel iets anders uit nu. Wat lichter. Hij kwam 2 min na het doen van de test opzetten en was toen roze. Nu slechts een 'schaduw' te zien.
ja, ik snap wat je ziet, maar sorry, deze vind ik (nog) niet positief. De doorloopstreep van Action is ook roze. (Overigens kunnen indrogers ook prima kleur hebben, is echt een misconceptie dat indrogers alleen grijs zijn) ik denk nog steeds dat je met het doorloopstreepje te maken hebt..
Ben het met je eens hoor! Ben ook niet overtuigd haha, anders had ik het topic ook niet geopend. Hopelijk woensdag een overtuigend streepje en anders mogen de rode duivels snel doorbreken.. Word gek van die onzekerheid!
Ik zie helaas geen 2e streepje! Maar lees dat je nog erg vroeg bent met 8dpo. Dus geef het nog even de tijd en test over een aantal dagen nog eens!
Jeetje wat doen die testen bij jou haha, wat een mindfuck weer ik zou een vroege digitale doen, die heeft minder nodig dan de Action
Officieel dus negatief helaas. Over 2 dagen moet er echt binnen afleestijd een roze streep verschijnen als dit lijntje nu van hcg is.
Helaas, weer getest maar wederom een bijna onzichtbaar lijntje. Temp nog altijd hoog! Heb alle data van het vruchtbare slijm weggehaald om te zien wat hij dan zou aangeven. Overigens is mijn basaal normaal gesproken 36.55, maar die pakt hij nu niet door de 'mislukte eisprong?' Haha. Dit is het resultaat;
Bovenste binnen afleestijd, onderste buiten afleestijd. Binnen afleestijd ook wat te zien maar amper op de foto te krijgen. Als je er wat verder vandaan kijkt ipv 'inzoomen' zie je een roze schaduwlijn
Wat balen dit is helaas een negatief resultaat Je tempkaart is nog mooi, maar ik had op 13 dpo (hooguit 12) zeker een duidelijk roze streep verwacht
Ik ook inderdaad! Deze test heb ik gisteren gedaan trouwens. Bij m'n jongste had ik op 11dpo en heeeel licht lijntje. Ik wacht m'n temp weer even verder af. Als hij hoog blijft weer testen, maar ga er vanuit dat ik een deze dagen ongesteld ga worden
Ja maar hebt al vanaf maandag exact ditzelfde streepje op de test. Als dit echt van hcg komt had hij al veel duidelijker moeten zijn helaas.