hoi heb een vraagje. wie weet of de kruitvattest gevoeliger is dan matcare? of maakt het niet uit? gr mayo
hoi meid geen idee je zou het kunnen kijken met de kruidvat test die zijn over het algemeen wel goed succes
hey hb er geen ervaring mee,enkel weet ik dat ze allebei even gevoel zijn als het om negatieve testen gaan hahaha succes en duim voor je
Ja, ik heb ook die ervaring. Ze testen allebei perfect negatief. 8) 8) Of ze ook perfect positief testen moet ik nog ervaren.
ik heb met bijde positief getest en ook regelmatig negatief en ja ik weet niet of ze bijde even gevoelig zijn maar het zijn wel goede teste. ik teste met bijde voor nod positief
nou bedankt voor de antwoorden. zit me elke keer af te vragen of de matcare test wel goed is. dat krijg je na 3 negatieve testen. haha, maak me zelf geloof ik een beetje gek gr mayo
@mayo1982: ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar de matcare werkte bij mij wel goed. Geldt ook voor de kruidvat trouwens, zijn allebei erg gevoelig.
hahahaha ik heb hetzelfde met die matcare testen! Na al die negatieve testen vraag ik me soms af of ze uberhaupt wel een 2de streep kunnen geven, maar ben blij om te horen dat het echt mogelijk is. geeft were moed