hoi meiden had hier eerder al eens iets over geschreven maar nu weet ik het toch echt niet meer ,mijn laatste menstruatie was op 26 mei, heb dan op 6 juni een 4tal dagen bruin en licht roze bloed verloren , en nu sinds vanmorgen heb ik zo weer klein beejte van dat bruin bloedverlies maar echt maar beetje niet zo veel, zou echt niet weten wat het zou kunnen zijn ben toch al van november gestopt met de pil dus ontpillen kan dit toch al niet meer zijn heb dit hiervoor nooit gehad. groetjes heeft iemand dit hier ook al gehad ? en wat betekende dit? hopelijk weten jullie her antwoord op
nu heb ik er vandaag nog geweldige buikpijn bij gekregen en pijn bovenop mijn borsten als jullie me kunnen volgen en dat trekt dan zo tot onder mijn oksels pff weet het toch allemal niet meer is dit nu gewoon elke keer mijn menstruatie of niet?
nu heb ik er vandaag nog geweldige buikpijn bij gekregen en pijn bovenop mijn borsten als jullie me kunnen volgen en dat trekt dan zo tot onder mijn oksels pff weet het toch allemal niet meer is dit nu gewoon elke keer mijn menstruatie of niet?