Ik test nu al ruim twee weken met de ovulatietesten van sensitest. Ik heb nog geen knaltest gehad, maar ik heb altijd als ik test een zeer duidelijk tweede streepje. Geen knaller, maar wel een hele duidelijke. Zelf als ik meerdere keren per dag test blijft dat tweede streepje hetzelfde. Het loopt niet op en het loopt niet af. Ik snap er niets van!! Wat zijn jullie ervaringen met de ovu testen van sensitest? Omo-wit en dan een paar dagen een tweede streepje oplopend tot een knaller. Of net als ik altijd een duidelijk tweede streepje? Ik hoor graag jullie ervaringen
Altijd een tweede streep. Is ook heel normaal, want elke vrouw heeft altijd wat lh in haar urine. Het is ook een groot misverstand dat ovu-testen op zouden moeten lopen. Je zoekt naar je lh-PIEK. Wat betekent 'ineens omhoog en snel weer dalend'. Dit is natuurlijk relatief (snel), soms zie je een dag van de voren al iets gebeurd, maar daar heb je alles mee gezrgd.
Hiervoor gebruikte ik clearblue digital ovulatie testen. Vanwege de hoge prijs ben ik deze maand dus overgestapt. Maar bij die van cb liepen ze wel op gedurende 2-3 dagen en had ik daarna 2 dagen m'n piek. Voor en na m'n piek waren ze weer omo wit. Vandaar nu m'n verwarring. Ik begrijp wat je zegt en ik snap ook dat een vrouw altijd lh in zich heeft. Alleen zoek ik andere mensen die dit ook hebben bij deze testen. Zodat ik weet dat het niet aan mij ligt.
Ik heb altijd een duidelijke tweede streep. Nooit omo-wit. Sensitest vond ik overigens niet heel duidelijk, ik had de testen van zwanger&kids en die voldeden geheel aan verwachting (en bezorgden me dus ook "in verwachting" ) Ik vind je post een beetje verwarrend. Bij Sensitest heb je dus de hele tijd een tweede duidelijke streep, en bij Clearblue spreek je van omo-wit. Ik had bij geen enkele test ooit omo-wit. En... ehm.. misschien domme vraag,maar CB digital is toch met een smiley? Hoe krijg je daar dan omo-wit op? Die test is toch binair ( wel / niet smiley, afhankelijk van de intensiteit van de streep) maar je kunt toch niet spreken van omo-wit?
Ja alleen bij de testen van sensitest heb ik altijd een zeer duidelijke tweede streep. Hij is net een tintje lichter dan de controlestreep. En dat al bijna twee weken. Ik ga de volgende ronde ook maar die van zw&k bestellen dan. Hoor daar veel goeds over. Had jij de dipsticks? En gefeliciteerd met je zwangerschap! Succes met de laatste loodjes
Herkenbaar, had ik ook. En pas na mijn ovulatie namen ze weer af, en werden ze beduidend lichter ( maar nooit omowit). Ik had inderdaad de dipsticks. Lekker goedkoop,en wat mij betreft heel duidelijk. Thanks!!!
Ik had bij de testen van cb echt een omo witte test. Ja dat klopt de test geeft aan wel of geen smiley, maar het gedeelte waar je op plast geeft ook streepjes aan. Het zijn zeg maar dipsticks die je in een apparaatje stopt. En dan geeft dat apparaatje aan wel/geen smiley en als je dan de "dipstick" eruit haalt zie je ook de streepjes.
Ik gebruik de dipsticks van Sensitest Een 2de streepje had ik ook altijd, wat ook normaal is denk ik? Maar ik heb wel duidelijk gemerkt wanneer mijn eisprong was, toen kwam er na 10 sec. echt een heel donkere streep tevoorschijn (De dagen ervoor had ik lichte streepjes) De dag erna was hij iéts lichter, de dag daarna terug heel licht Dus bij mij zijn deze wel duidelijk!