Zoals de titel al zegt: ben vandaag 9 dpo en 11 dagen na ovitrelle. Heb 18 december om 22.00 uur ovitrelle gespoten en 20 dec om 10.00 onze eerste IUI. Hoogstwss is die dag ook mijn ei gesprongen. Ik kon me gewoon niet bedwingen om een testje te doen. Zag gelijk al een streepje, maar onmogelijk om op de foto te krijgen. Na het opdrogen was ie duidelijker te zien. Ben benieuwd of jullie ook wat zien? Heb wel veel klachten als misselijkheid, moe, zere borsten, af en toe steken. En boven mn schaambeen voelt het best hard, weet niet of dit hoort? Ben uiteraard nog veelste vroeg, maar ga gewoon doortesten, veelste spannend dit
Wauwie! Maar kan dit nog van de ovitrelle zijn? Wat denken jullie? Heb wel een zo goed als witte test gehad, maar dat was niet met ochtend urine. Deze was trouwens met 2e plas, na 3.5 uur en niks gedronken. Wilde met ochtendurine doen, maar was met mn slaapkop vanmorgen om half 8 gegaan, dom! Had wel een kleine tempdip vanmorgen, zie kaartje.
Ik zeg : afwachten! De ene breekt sneller HCG af dan de andere en de halfwaardetijd voor Pregnyl is uur. Dat er dan nog een ieniemieniestreepje komt, kan dus van Pregnyl zijn of beginnende zwangerschap. Wie kan het zeggen? Ik zeg : test 12 DPO, dan is de Pregnyl echt wel uit je lijf (5000 eenheden) en als je dan een streepje test, kan je blij beginnen worden.
Ik meen ook iets heel lichts te zien, maar heb geen ervaring met ovitrelle dus in hoeverre dat de boel kan beinvloeden weet ik niet. Ik zou gewoon over een paar dagen nog een keer testen. Als je zwanger bent, wordt ie wel donkerder.
Ik weet niet wat de invloed van ovitrelle nu nog is, maar ik zie zeker een streepje! Spannend zeg! Ik duim voor je!! Liefs, Wendy
In de bijsluiter van Ovitrelle staat dat je tot 10 dagen na de injectie vals positief kan testen. Ow meiden, vind het zoooo spannend! Heb net een kv gedaan na 3 uren mn plasje ophouden en ook daar een tuurstreepje! Zou het dan echt? Kon hem alleen niet zo goed fotograferen
Ja Jane, daarom krijg ik nu ook een beetje hoop . Hoop dat mijn streepjes net zo oplopen als de jouwe!