Fertility friend Mijn tempkaartje begint nu dus ook pas op cd 3 maar volgens de app cyclus dag 1(omdat hij opnieuw is begonnen)
Okay... ik ken alleen de website versie Heb je bij de eerste cd 1 wel normaal bloedverlies ingevuld en een tempwaarde??
Oohhh ik dacht dat jullie ook allemaal de app gebruikten? Temp kaartje ziet er wel hetzelfde uit... Heb inderdaad wel een temp ingevuld en ook bloedverlies daarom vind ik het ook zo vreemd
Als je in de app rechtsboven op het menu (die streepjes) klikt zie je chart management staan. Daar kun je cycli samenvoegen enzo. Denk dat je daar even moet kijken of je de cyclus van 2 dagen kunt samenvoegen met de huidige.
De meeste hier wel idd... ik ben een "ouwe rot in ut vak" en dus niet zo bekend met de app zelf (wel met aflezen van kaartjes hoor haha).
Hahaha @RoGiJuLi ik kwam je naam en verzoek om advies al veel tegen bij het terug lezen in topics je zou een handeleiding met tips en trucs moeten gaan schrijven voor groentjes zoals mij hahaha super handig @manaolana super bedankt, heb het na even puzzelen voor elkaar gekregen haha