ach we zien wel, onze schutting met van die gemetselde pilaren is bijna 6 jaar geleden ook omgewaaid dus we staan er niet raar van te kijken als het weer gebeurd Ik zet iig de tuinset maar ff binnen want die wil niet weer een gemetselde pilaar op zich hebben denk ik.
KNMI: Onnodige paniek door voorspelling superstorm anp | Gepubliceerd op 06 november 2007, 10:55 Laatst bijgewerkt op 06 november 2007, 11:12 DE BILT - Het KNMI vindt dat de voorspelling van de Britse weerkundige Piers Corbyn over een 'superstorm' die Nederland eind november zou treffen, onnodige paniek veroorzaakt. Cees Molenaars van het weerinstituut zegt dat de berichten over de storm gebaseerd zijn op sensatie. Tevens zouden ze iedere wetenschappelijke grond missen. ,,Op deze manier maak je mensen onnodig bang en dat is gevaarlijk.'' Molenaars is gebeld door een vrouw in een rolstoel. ,,Door de sensatieberichten die verspreid zijn, is deze vrouw bang dat ze haar huis niet uitkan als het gaat stormen. Het is vreselijk dat een weersvoorspelling zo'n effect heeft. Daar moeten we echt verre van blijven.'' Volgens meteorologen van het KNMI kan het komend weekeinde best stormachtig worden maar hoort dat gewoon bij het najaar. Mocht er reden zijn tot paniek dan geeft het KNMI een weeralarm af.
Als die storm dan maar even wacht tot ná de volgende week, want dan heb ik met drie andere mama's en hun beebs (die ik via dit forum heb leren kennen... ) een midweek in een bungalowpark geboekt...
liever niet! Daarna ga ik een weekje weg. En ik heb zo'n hekel aan harde wind! Brrrrr, ik heb hem verleden jaar ook al zo zitten knijpen. En toen zat ik gewoon binnen!
ik kan hier best wakker van liggen vind het allemaal maar eng! maar goed als het zover is dan merken we het wel.
Als het gaat gebeuren doe dan maar niet dat weekend van de 24ste, dan vieren we de 1ste verjaardag van Daynah. Krijgen we dadelijk alleen afmeldingen. Zitten wij met de taart We zullen wel zien of hij gelijk heeft. Knap dat ie zo ver van tevoren kan voorspellen. lfs Kelly
nou ik hoop dat het zal meevallen! heb er echt een hekel aan. we hebben gelukkig geen tuin...alleen maar een balkonnetje
zal vast net zo kloppen als de koude winter die vorig jaar voorspeld werd... ehum .... welke kou? ja precies... en ook piet paulusma had het daar toen over. nou die heeft het ook niet altijd goed, niets is zo veranderlijk als het weer.
ja idd ...we zien het vanzelf..je kunt het toch niet tegenhouden als het al zo zou zijn... mischien wel ff naar de appie om te hamsterèèèèèè.. hahaha.. liefs
Vannacht wel storm Er staan op verschillenden plekken langs de kust al duikwachters en komen waarschijnlijk op nog meer plekken te staan Door dat het gaat stormen en er springtij is komt het water hoger te staan als normaal. Er is een code rood voor de kust gebieden