Ovu-testen Z&K

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dinges1989, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hallo Meiden,

Ik heb nu een tijdje getest met zwanger & kids en heb 2 dagen een redelijk posi test gehad, geen knaller zoals zou moeten maar aan de pijntjes klopte die dagen ook.
    Nu sinds gister zijn ze weer omo wit..

Zijn er meer meiden die geen knal testen hebben maar alleen een lichte streepjes hebben?

Hier een foto van me testjes..

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat heb ik nou ook.

Jouwe zijn trouwens wel donkerder dan mijne. Heb je er naast ook getempt?

Op de 30e was mijne ook helemaal wit (die staat niet op de foto). Gisteren niet in de gelegenheid geweest om te testen. Ik probeer er vandaag weer eentje. Maar ik denk dat die ook weer wit/licht zal zijn. Heb geen enkele aanwijzing voor de komst van een ei.
    Ik weet dus niet of mijn ei is geweest. Mijn temp kan dit ook niet bevestigen.

Vreemd he die lichte testjes.

3. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Heyy bedankt voor je reactie :)
    Ik heb niet getempt wilde namelijk alleen zien of het gevoel van mijn lichaam klopt bij m'n ei.. maar deze maand klopte het van geen kant :p

Ik moet wel zeggen dat ik op jou testjes allemaal een licht streepje zie dus kan zijn dat jouwe er nog aan moet komen..
    Ik zou nog even doortesten in iedergeval..!

Mijne waren allemaal omo op die 2 na ;) vreemd al die verschillende cuclussen he!

4. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb net nog even een testje gedaan. En daar is ook geen streep meer te bekennen.
    Dus dan zijn die vage van de 25e misschien wel positief. Maar ik dacht dat ze veel donkerder moesten zijn.

Over 9 dagen is mijn nod al. Dus denk dat ik hem gewoon gemist hebt, of hij is niet geweest.

5. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Vanaf je hoeveelste dag van je cyclus ben je gaan testen?? ik zou denk ik nog even door testen.
    Meid in een topic waar ik in zit had ook allemaal zulke testjes zoals jij hebt en na 3 dagen bijna wit knalde die ineens..:)

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik denk eerlijk gezegd dat ze bij jullie beide nog niet positief zijn.. ik zou door testen.. je ei kan later komen.. waardoor je nod verschuifd.. ik krijg ook geen knallers maar ik doe controleren met cb dig. toen ik ook een smiley kreeg waren mijn c en t lijn echt even donker.. :) .. tevens op dag 27 pas ;)

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben vanaf dag 10 aan het testen. Had een lange ongie, dus daarvoor kan ie niet geweest zijn.
    Mijn cyclus is al 5 jaar regelmatig (rond de 28 dagen) zonder pil. Dus ik denk dat ik hem gewoon gemist heb ofzo. Zou raar zijn als mijn ongie later komt, maar kan natuurlijk altijd. Ik test nu niet meer. Ik wacht gewoon nog 1,5 week op mijn ongie en ondertussen klussen we vrolijk door :)

Dinges: heb jij een regelmatige cyclus?

8. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Hey ik vind die van 29-7 en 30-7 wel zo goed als positief. Ik heb ze ook gebruikt en had ze niet donkerder dan jij toen ik eisprong had. En ik had echt wel een eisprong toen want rond die dag geklust en nu zijn we zwanger. Laatst voor de grap nog gedaan en nu dat ik zwanger ben knalde die wel:) SUcces

9. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Heb al vaker over dit onderwerp gereageerd, maar mijn testen zijn deze ronde ook niet positief geworden van Zwanger & Kids..

Terwijl ik normaal ALTIJD mijn ei vind met deze testen! Las sowieso meer van dat soort verhalen deze maand hier

10. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @Isabel, ik heb ook al meerdere topics en reacties gezien hoor maar wilde jullie mening over de mijne :)
    Ik heb hiernaast ook met test-point getest omdat z&k wit bleef en die gaf kleur op dezelfde dagen als z&k.

@magda, gefeliciteerd!! ik hoop dat dat bij mij ook zo mag zijn :D

@mart, nee ik had de eerste ronde na de nuva-ring 36, toen 29 en nu weet ik het nog niet ;)
    Ik hoop dat jij ook een laat ei hebt ipv geen ei. Is dit je 2e ronde na de pil of je 2e ronde proberen?

11. Isabel Olivia

Oh nee dinges haha ik bedoelde meer dat ik ook op elk topic reageer :) haha en dus heel vaak al hetzelfde heb gezegd. Maar vind het wel fijn te lezen dat ik dus niet te enige ben/was!

12. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hehe dan sorry dat ik het misschien verkeerd geïnterpreteerd heb :)
    en indd dat is ook prettig om te lezen dat is ook precies waarom ik dit topic opende :)
    Een meid waar ik bij zit in het clubje heeft tot nu toe (dag 22 ofzo) nog steeds geen posi testje terwijl zei er ook CB bij test.. normaal heeft zij altijd een regelmatige cyclus maar nu ze test op d'r ei...

13. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    2e ronde zonder condoom. Slik al jaren de pil niet meer ben er volgens de gyn 'allergisch' voor.

14. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

17 nov 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook hetzelfde dacht dat ik 26 juli een postieve ovulatietest had maar ze zijn niet even donker maar het was wel de donkerste test tot nu toe! En vandaag ook echt veel last van me baarmoeder gehad maar weer geen positieve ovulatietest.
    Groetjes je kan me ovutesten bekijken bij ik begrijp het niet (topic)

15. Isabel Olivia

Haha geeft niks hoor :D

Ja, vreemd hé.. Ik weet ook niet waar het aan ligt. Wel apart dat meerdere dit hebben rond dezelfde tijd!

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

Must be me :D frrustratie*

Ben alleen niet echt regelmatig hoor helaas.. Nu al helemaaaal niet meer.

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Indd :p dag 25 ook goed :p maar ik vond je redelijk regelmatig hoor met 33 en 30 ik bedoel ik had 36 en 29 :p
    Maar had geen namen genoemd hihi ;) hopen op een snelle posi test Jazz :)

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hihi maakt ook niet uit hoor :D
    In totaal was t geloof ik (36 33) 33 30 en nu 1000 ofzo haha ok ik hou van overdrijven. Ik stel me maar alvast in op ongi

Ben benieuwd of jouwe nog echt gaat knallen!! Zie t wel vaker dat na bijna posi het weer 2dagen licht is en ineens knalt supervaag. Dus ff doortesten nog voor de zekerheid !

19. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Jaa ik test ook door maar weet niet of ie nog komt hoor.. heb nu rechts onderin veel "last" en zeurend gevoel dus dat zal mn ei wel zijn.. zou wel kloppen 24-48 uur na de "posi" test..

En ik ben benieuwd wat het bij jou gaat doen meis.. wordt nu maar gewoon ongi dan kan je er wat mee gaan doen..
    Jij voelt m nooit echt toch?

20. Isabel Olivia

Ohhh Jazz dat ging over jou :D haha wat toevallig!! Ik heb net je PB beantwoord!

Deel Deze Pagina