Heel lot met eindcijfers 240, zelf gekocht. 2 halve loten met eindcijfers 2 en 5, gekregen met de kerst!
Een halve op 04 en een halve op 09.. We zijn 04-09-2010 uitgerekend Vond 3 loten iets teveel van het goede..
Hier een half lot op 38 en op 24. 38 omdat 3-8 de bevallingsdatum is 24 is ons cijfer Hoe erg kun je er over nadenken hahah.. Succes allemaal!
ik heb 4 halve loten met als laatste 2 eindcijfers zelf gekozen de volgende 17-12-20-08 en als je goed kijk is dat dus 17-12-2008 de geboorte dag van mijn zoontje dus als dat geen geluk moet brengen weet ik het niet meer hihi
een 0 Maar ga nu eens kijken op de site wat het precies inhoud en wat de prijzen allemaal zijn, want heb eigenlijk geen flauw idee
Ik geloof er juist weer in dat wat uit de automaat komt, dat het eindcijfer is wat geluk brengt. hahaha. een 1 en een 0 Ik vind het wel spannend hoor. Zou toch ontzettend leuk en welkom zijn om een flink bedrag te winnen.
Wij ook! Ik zou trouwens nooit een lot cadeau doen... stel dat daar net een flinke prijs op valt en op die van jezelf valt niks, dan sla je je voor je kop als je net dat lot hebt weggegeven.
Een straatje gehad en zelf nog loten gekocht met 30 en 04 de dag dat we bij elkaar kwamen en de dag dat ons zoontje geboren werd