Jill and Jessa: Counting on (the Duggar family)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door soppie, 30 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
  2. Veera

Veera Niet meer actief

Jeetje dat zij nog op tv durven. Alles voor t geld he ;)

3. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Ja dat was ook mijn eerste ingeving, all about the money....

Ik gaat wel kijken, benieuwd of ze hun broer steunen of afvallen in de serie.
    Aangezien het een serie is wat over Jill en Jesse gaat, en hoe hun de beerput hebben doorleefd ben ik ook benieuwd of de rest van de familie in de serie voor komt.

4. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Ik zou me kapot schamen als ik die familie was! Nou ja die broer dan.

5. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Volgensmij kan je in zo'n geval bijna niet anders dan zo'n jongen uit de familie schoppen. Heb verder niet gelezen over het hoe en wat.

Al denk ik ook dat opgroeien in de spotlight niet makkelijk is. Veel jongens en meisjes zullen stiekem gaan experimenteren maar wat als je door het hele land bekend bent en op tv elke vorm van sex voor het huwelijk afzweert?
    Elk huisje heeft zn kruisje.

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Tsja, kinderen kosten geld he?;)
    Mijn keus zou het niet zijn.

7. Islah

Islah Niet meer actief

Vind het vooral zielig voor Anna die zo onder druk wordt gezet om bij zo'n figuur te blijven...
    Jinger is nu ook in een courtship-relatie, las ik.

8. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh komt dat nu pas in Nederland? Volgens mij is dit nog heel erg 2015 als het niet eerder is. Ja heel erg wat er daarvoor is gebeurd maar het treft in dit geval alleen de familie, vooral Anna. Hebben wij niet zoveel mee te maken gelukkig, behalve dat iedereen een oordeel heeft.
    Ik vind het altijd een fascinerende familie, de keuzes die ze maken. Heb de afleveringen daarom al gezien. Hele familie komt wel weer aan het woord hoor, hoe ze omgaan met het verdriet van het afgelopen jaar.
    Waarom zouden die meiden eigenlijk niet meer op tv mogen van jullie? Behalve dan dat ze daardoor weer in de spotlights staan wat ze eigenlijk niet moeten willen, dat snap ik dan ;)

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Het geld zal vast niet naar hun zelf gaan maar naar hun ouders om hun kroost te onderhouden.
    Jill zit al een tijd in zuid amerika voor Missiewerk.
    Je zal toch maar in zon gezin geboren worden.

10. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Nou ik denk dat ze ook moeten denken aan al die kleintjes die de keuze nog niet zelf kunnen maken.
    Die werden/worden en hoe dan ook wel in betrokken, maar een interiew had de zaak ook kunnen verhelderen. Moet daar nu echt weer meer publiciteit voor komen door er maanden op door te gaan?

Dat vind ik sowieso al bij realityshows waar kinderen bij betrokken zijn, hoewel ik de duggars ook interessant vond. Maar in dit geval hadden ze, vind ik dan, beter geen reality meer kunnen doen.

11. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daar heb je gelijk in Regina. Ze zijn zelf ook opgegroeid voor de camera dus ze zouden wat dat betreft beter moeten weten.

12. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.036
    5.251
    113
    Ik heb de afleveringen al gezien. Erg in scène gezet (Door alle commotie zijn de ouders niet meer in beeld maar alleen de oudste kinderen). En natuurlijk een bevalling (die bijna verkeerd gaat doordat er geen verloskundige aanwezig is!). Het werk wat Jill met haar man in Zuid Amerika doet is trouwens geen ontwikkelingswerk (zoals ze het doen lijken in de serie). Het is betaald vakantie houden. En daarna bekeren van katholieke bevolking tot hun eigen geloof...

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Inderdaad, moet er niet aan denken. Wat een stelletje hypocrieten, echt creepy gewoon. Die hele familie overigens. En dan in de naam van God maar zoveel mogelijk geld binnen harken, bah. Maar ooit eens een adoptie-of een pleegkindje daar in huis gezien, nope. Alleen maar zelf flink door fokken, daar zijn ze wèl goed in. Kots misselijk word ik van dat soort mensen! 👿😡

14. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Wauw wat een harde meningen hier. . Daar sta ik behoorlijk van te kijken eerlijk gezegt.. Omdat hun broer hele verschrikkelijke dingen heeft gedaan in het verleden, moeten hun maar in het verstophoekje gaan zitten? En moeten hun zich schamen? Beetje omgekeerde wereld lijkt me.
    Ik vind het leuk dat ze weer op tv komen.

15. Islah

Islah Niet meer actief

Wat ook erg opvallend was: nadat 19 kids and counting was stopgezet door TLC, vroegen ze ineens overal donaties voor. Voor die mission trips maar zelfs voor "gewone" optredens die ze voorheen gewoon gratis deden.
    O en hun kinderen kregen wapens met kerst... Snap ik niks van maar dat zal wel iets Amerikaanszijn? Er was zo'n filmpje op YouTube te zien waarop Derick (man van Jill) een kat mishandelt. Heel vreemd ook.

16. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Weten jullie of je het ook ergens kan terugkijken?

17. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Zondags wordt het herhaald op TLC

Deel Deze Pagina