Staatslot gekocht wie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 28 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben zelf twee hele loten. Met de vriendengroep hebben we een aantal straten.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Wij hebben ook elk jaar een lot. Gisteren één hele en één half lot gekocht.

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.032
    113
    Nederland
    Mijn vriend speelt maandelijks mee dus die krijgt standaard een lot geloof ik. maar winnen? nee vast niet. we hebben nog nooit winst gemaakt haha. maar de spanning is en blijft leuk:D

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb nog nooit meegedaan en doe dit jaar voor het eerst mee. De reden dat ik nooit meedoe is dat ik het onzin vind, de winkans kleiner is dan de kans dat je door de bliksem getroffen wordt en ik het scheeuwend duur vind. De reden dat ik nu wel meedoe, is dat mijn broer en zus graag met zijn drieën een lot wilden kopen en ik geen spelbreker wilde zijn. Ik doe dus mee, zij het onder lichte dwang.;)

Ondanks mijn pleidooi hierboven tegen meedoen, voel ik nu de spanning van het meedoen en denk ik "maar het zóu kunnen!" Dus ik verwacht een mooi bedrag te winnen!:rolleyes:

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Ik heb 2 halve gekocht

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik heb ooit 2.000.000 gewonnen én 2 auto's. Een voor mij en een voor mijn man. Helaas werd ik kort daarna wakker.

Mijn man krijgt er een automatisch thuis gestuurd en we kopen er nog een bij. Mijn ouders en broertje, waar ik een hele hechte band mee heb:D doen ook mee dus kom maar op met die prijzen.

Marchella vindt dit leuk.
  7. jessiejz

jessiejz Actief lid

19 apr 2013
    294
    70
    28
    Vrouw
    verzorgende ig
    Gelderland
    Wij kopen er altijd 1. Paar jaar geleden 130 euro gewonnen. Maar dit is ook het hoogste ooit.

8. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Haha ik zeg steeds tegen m’n vent dat ie er 1 moet kopen. Hij vindt het nutteloos. Waars gelijk maat toch he, stel dat ;)

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn man koopt er elk jaar 1.

Nee ik denk niet dat we gaan winnen.
    En ook nooit gewonnen.

Dus eigenlijk dom om het elk jaar weer te doen haha

10. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

#30 Chocolat, 28 dec 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2017
    Dit jaar maar weer een keer gekocht. Een hele en een halve. Als ik meer dan de inleg win ben ik blij, maar ik hoop natuurlijk op minstens 3 nullen voor de komma.

11. Humava

Humava Niet meer actief

Wij hebben een half lot. Alleen omdat we op 2 december kalenders €15 hadden gewonnen anders had ik er niet een gekocht. Waarschijnlijk winnen we niks maar het is toch wel leuk. Mijn dochter heeft het eindcijfer gekozen, misschien brengt het geluk.

12. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Wij krijgen elk jaar een lot van schoonouders. Nog nooit meer dan een tientje gewonnen. Wel was het een keer zo dat ons lotnummer maar met 1 getal verschillend was met een nummer waar heeeel veel geld op viel, daar waren we wel ff ziek van hihi.

Ik verwacht nu ook weer niks te winnen maar we fantaseren er altijd lustig op los wat we met heel veel geld zullen gaan doen.

13. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Wij kopen elk jaar een lot, winnen bijna nooit iets. Maar 1x per jaar is het wel leuk een gokje te wagen en samen over het ‘wat als’ te fantaseren ;)

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wij kopen 2 halve loten, de wonderen zijn de wereld nog niet uit denk ik dan maar:roflmao:

15. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.850
    4.104
    113
    Wij ook zo idd!

16. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    1 heel lot gekregen en een heel lot gekocht.

Dat fantaseren erover blijft leuk.

17. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Ik doe al een paar jaar mee met meestal een half lot, kopen we voor kerst cadeau voor onszelf.
    Dit jaar heb ik dan eens 2 halve gekocht (eigenlijk meer per ongeluk, hoe gek dat ook klinkt haha) en 1 halve gekregen.
    Al een paar keer op een rij niets meer gewonnen, daarvoor niet meer dan 10 euro, maar hoop toch eens op een beetje geluk. Wel eens een keer een ander eindnummer, mocht dit jaar niet kiezen (heel stom, andere winkel is andere regels... niet aan gedacht..)
    Maar ik heb geluk gehad met sommige andere winacties, dus ik ben bang dat ons beetje geluk op is maar hee wie weet is er nog een beetje geluk over... Blijft spannend!

18. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij deden altijd mee. Zijn er mee gestopt. Eindejaarslot maak je de minste kans om iets te winnen.

19. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Voor het eerst in 10 jaar kopen we geen lot.
    In 10 jaar tijd slechts 1x 5,- "gewonnen", wat natuurlijk gewoon min25,- is (30,- kostte dat lot toen).
    Wij zijn er klaar mee ;)

Zijn wel lid van de postcode loterij :D

20. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.574
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Van werkgever man een lot gekregen maar wij winnen nooit iets dus ik verwacht niets.
    Moet je dat lot nu registreren?

Deel Deze Pagina