Mijn vriend speelt maandelijks mee dus die krijgt standaard een lot geloof ik. maar winnen? nee vast niet. we hebben nog nooit winst gemaakt haha. maar de spanning is en blijft leuk
Ik heb nog nooit meegedaan en doe dit jaar voor het eerst mee. De reden dat ik nooit meedoe is dat ik het onzin vind, de winkans kleiner is dan de kans dat je door de bliksem getroffen wordt en ik het scheeuwend duur vind. De reden dat ik nu wel meedoe, is dat mijn broer en zus graag met zijn drieën een lot wilden kopen en ik geen spelbreker wilde zijn. Ik doe dus mee, zij het onder lichte dwang. Ondanks mijn pleidooi hierboven tegen meedoen, voel ik nu de spanning van het meedoen en denk ik "maar het zóu kunnen!" Dus ik verwacht een mooi bedrag te winnen!
Ik heb ooit 2.000.000 gewonnen én 2 auto's. Een voor mij en een voor mijn man. Helaas werd ik kort daarna wakker. Mijn man krijgt er een automatisch thuis gestuurd en we kopen er nog een bij. Mijn ouders en broertje, waar ik een hele hechte band mee heb doen ook mee dus kom maar op met die prijzen.
Haha ik zeg steeds tegen m’n vent dat ie er 1 moet kopen. Hij vindt het nutteloos. Waars gelijk maat toch he, stel dat
Mijn man koopt er elk jaar 1. Nee ik denk niet dat we gaan winnen. En ook nooit gewonnen. Dus eigenlijk dom om het elk jaar weer te doen haha
Dit jaar maar weer een keer gekocht. Een hele en een halve. Als ik meer dan de inleg win ben ik blij, maar ik hoop natuurlijk op minstens 3 nullen voor de komma.
Wij hebben een half lot. Alleen omdat we op 2 december kalenders €15 hadden gewonnen anders had ik er niet een gekocht. Waarschijnlijk winnen we niks maar het is toch wel leuk. Mijn dochter heeft het eindcijfer gekozen, misschien brengt het geluk.
Wij krijgen elk jaar een lot van schoonouders. Nog nooit meer dan een tientje gewonnen. Wel was het een keer zo dat ons lotnummer maar met 1 getal verschillend was met een nummer waar heeeel veel geld op viel, daar waren we wel ff ziek van hihi. Ik verwacht nu ook weer niks te winnen maar we fantaseren er altijd lustig op los wat we met heel veel geld zullen gaan doen.
Wij kopen elk jaar een lot, winnen bijna nooit iets. Maar 1x per jaar is het wel leuk een gokje te wagen en samen over het ‘wat als’ te fantaseren
Ik doe al een paar jaar mee met meestal een half lot, kopen we voor kerst cadeau voor onszelf. Dit jaar heb ik dan eens 2 halve gekocht (eigenlijk meer per ongeluk, hoe gek dat ook klinkt haha) en 1 halve gekregen. Al een paar keer op een rij niets meer gewonnen, daarvoor niet meer dan 10 euro, maar hoop toch eens op een beetje geluk. Wel eens een keer een ander eindnummer, mocht dit jaar niet kiezen (heel stom, andere winkel is andere regels... niet aan gedacht..) Maar ik heb geluk gehad met sommige andere winacties, dus ik ben bang dat ons beetje geluk op is maar hee wie weet is er nog een beetje geluk over... Blijft spannend!
Voor het eerst in 10 jaar kopen we geen lot. In 10 jaar tijd slechts 1x 5,- "gewonnen", wat natuurlijk gewoon min25,- is (30,- kostte dat lot toen). Wij zijn er klaar mee Zijn wel lid van de postcode loterij
Van werkgever man een lot gekregen maar wij winnen nooit iets dus ik verwacht niets. Moet je dat lot nu registreren?