Wij kopen nooit loten. Ik vind het zonde van mijn geld. Een heel lot kost toch €30 en de kans dat je wint is nog kleiner dan de kans om onder een auto terecht te komen. Maar goed wie niet waagt wie niet wint. Hopelijk is 1 van jullie allemaal vannacht miljonair.
Hier vanmiddag nog even gauw een straatje halve loten. Een hele straat vonden we toch net een beetje teveel van het goeie.
Ik wist pas dat mijn vriend samen met zijn familie meedeed aan de kerstloterij (hier in FR) nadat we hadden gewonnen. 20 euro p.p. ingelegd, 500 p.p. gewonnen.
Even heel off topic maar zie nu pas dat je 21 weken zwanger bent! Wauw! Nu ben ik zooo benieuwd wat de naam zal zijn van de kleine hé
Wij hebben 2 halve loten Ik heb vandaag 5 euro gewonnen met de December kras kalender.... Hoop dat ik nog wat win in de Oudejaarsloterij, ben met alles tevreden.Van het bedrag dat we winnen, gaan we lekker met zijn 2-en uiteten! En dat hebben sinds N niet meer gedaan...
Hahaha ik denk dat ik het t.z.t. wel op dit forum zal posten, en anders mag je altijd nog pb'en Ik ben zelf in elk geval héél blij met de naam haha