Ja,hier is iets op gevallen...ongeveer 8 keer de inleg,dus trots op man (Wij kunnen het trouwens prima missen hoor,dus wordt verdeeld over de kids op de spaarrekeningen) Onze grote 'dochter' had het meest
Ik deed eigenlijk altijd mee met de gedachte dat het toch niks zou worden, maar na vanochtend moet ik even bijkomen. Nooit gedacht dat dit ons zou overkomen. Nu lekker aan het fantaseren wat we ermee gaan doen. We zullen vast gebeld worden door zo iemand die grote prijswinnaars begeleidt toch? Blijft toch lastig wat we met dit bedrag gaan doen, maar we zijn er denk ik wel uit: nieuwe onderbroeken voor de kinderen... juist ja, we hadden tien euro
wij hebben 2 halve loten gekocht en heb ja jaaaa....... €5 gewonnen of zoals mijn vriend het elk jaar weer zegt €25 verloren
Ik heb de 15 miljoen gewonnen...... - 14.999.990 Oftewel 2x 5 euro met de 3 halve loten... Die ene waar niets mee gewonnen is scheelde maar 1 letter en 1 cijfer voor de waarde van zo'n halve mini... Toch blij dat ik weer eens iets gewonnen heb. Decemberkalender was hier ook al niets, miste 2 dingen voor 20.000 of 10 en 1 voor 20 of 100.. zoals altijd dus...