Wat een bofkont!!! En kan mij goed voorstellen dat als je automatisch meespeelt dat je dan wel eens vergeet je lot te checken ja, leuke verassing! Ik heb dit keer ook een lot! Speel niet altijd mee. Wel met oudjaar, en soms tussendoor een keer. Elke keer als ik meespeel heb ik de illusie dat de kans dat ik een groot bedrag win 1/10 is ofzo haha. Zal nog eerder door de bliksem geraakt worden...... Ach zou leuk zijn als ik mijn studieschuld ineens kan afbetalen!
Hij controleerde nauwelijks welke lotnummers hij had denk ik , ik kijk gelijk als de trekking geweest is, wij hebben nooit mer als 10 euro gewonnen, mja wie weet
Wij kopen er elke maand 1. Je weet nooit toch? Toen ik 13 was heeft mijn moeder een ton gewonnen bij de staatsloterij...het kan dus....
ja 1/5 lot wil toch graag de spanning voelen "stel je voor" ik gun het een ieder, en zeker ook mezelf
Wij doen elke maand mee, dus deze maand ook. Met 5x 1/5 loten. De kans dat we dè jackpot winnen is natuurlijk heel erg klein, maar er zijn nog meer prijzen
De kans dat je de jackpot wint is deze keer 1 op 19miljoen. Dat rekende mijn man zojuist uit. Ik heb geen lot
Hoezo 1 op 19 miljoen,.... ik meende te horen dat er 4 miljoen loten zijn verkocht... en aangezien hij sowieso zou vallen deze keer... is het toch een kans van 1 op 4 miljoen of zelfs groter want van die 4 miljoen zullen er ook nog wel zijn zonder jackpot toch??? Uhm... wij spelen sinds een half jaar, drie kwart jaar ofzo weer automatisch mee, en tot nu toe alleen maar kleine prijsjes iets van 7,50 ofzo. Ik vermoed dat mijn schoonouders het geluk in de familie al hebben opgebruikt die hebben jaren geleden, samen met de buren, een prijs van 500.000 gulden gewonnen... en dat kwam zeer goed van pas in een gezin met 7 opgroeiende pubers.