ff vraagje ik koop die dingen nooit maar goed zat te denken voor de kerst als cado nou heb ik de prijzen wel gevonden maar je ken toch ook een straatje kopen ofzoiets hahahahahah hoeveel ben je dan kwijt gewoon 10X13,50 thanx alvast
mmm nee ok dan word het toch wat anders wij zijn dan net klaar met verbouwen of nog bezig en willen een kleinig heidje geven aan een aantal mensen maar goed da word te gek het zijn er te veel hahahahah
ik zou zoiets ook niet zomaar cadeau geven, maar dat is mijn mening. wat als hun heel veel geld winnen, natuurlijk gun je da hun dan anders geef je het niet cadeau. maar nee, ik ben er niet voor zoiets cadeua te geven, althans heb ik van mij mama geleerd
Nou daar zat ik nou ook net aan te denken, stel je voor dat ze er een paar miljoen mee winen.. potverdikkie dan kon ik mezelf wel voor de kop slaan als ik hun die loten had gegeven.
Je kan ook vijfjes kopen, die kosten maar 2,70. Dan is een straatje wat makkelijker te betalen. Maar inderdaad, als er een grote prijs op valt... dan kun je jezelf wel voor je kop slaan.
Ik snap er niets van. Waarom heeft je ma geleerd dat niet cadeau te geven? Is het dan erg als ze wel wat winnen of juist als ze niets winnen? Ik begrijp het echt niet. Je begrijpt het al, ik heb ook wel eens staatsloten cadeau gedaan met een verjaardag en ik zit me nu af te vragen of dat onfatsoenlijk is om een reden die ik nog niet zie...
Ik vind het helemaal niet raar om zoiets cadeau te geven. Maar ja, er zal maar een grote prijs op vallen. Maar liever dat een goede vriend er dan mee vandoor gaat dan een vreemde.
een heel oudejaarslot kost 27,00 een halve 13,50 en de gewone maandelijkse trekkingen zijn ook 13.50 https://www.staatsloterij.nl/loten_kope ... /index.jsp
Helemaal niets onfatsoenlijks aan hoor! Vreemd hoor als je dat een ander niet gunt. Nja, dan moet je ze maar een boek geven!
Ik heb ook wel eens als extraatje een 1/5 lot gegeven. Maar voor een verjaardag ofzo zou ik het niet doen. Want als er niks op valt, dan heeft die persoon uiteindelijk niks eraan gehad. Maar voor sinterklaas ofzo als extraatje wel leuk! --- en ik geloof dat er hierboven bedoeld wordt,(met geleerd van haar moeder) dat als er juist wel heel veel op valt, je dan zelf baalt dat je het kado hebt gedaan, aangezien je het geld graag zelf had willen hebben---
Nou hooooor...was niet mijn mening hoor Maar idd als je bang bent voor zulke gevoelens dan dus niet kado doen en voor jezelf dus wel een lootje kopen
Dat bedoel ik meis; dat "ze" dan beter voor zichzelf een lotje moeten kopen als "ze" daar bang voor zijn en voor de jarige een boek! Niet meteen denken dat een opmerking een aanval is op jou of op wie dan ook .
Ja dat is duidelijk hoor Suus. Maar de jaloezie als er een mooie prijs op valt is dus echt de reden. Sjeeeemig... ben blij dat ik daar geen last van heb hoor. En ik ben ook blij dat ik dat niet heb geleerd van mijn moeder. Ik dacht aan andere dingen... Dat sommige mensen niet willen 'gokken' bijvoorbeeld...
daar stond ik niet eens bij stil ... maar goed, met respect voor iedereen; als je iemand niet eens een miljoen gunt, zou je die persoon dan uberhaupt iets kado willen doen ... maar das mijn mening. @Anstefay; als je een staatslot (of straatje) kado wil doen, dan moet je het gewoon doen! Het is idd niet een super persoonlijk kado, maar het zou leuk zijn als de ontvanger er wat op zou winnen, of niet?!?
1/5 straatjes zijn op zich ook wel leuk om te geven TS. Dan weet je zeker dat diegene aan wie je het geeft, in ieder geval een prijsje vangt. Dus misschien inderdaad DAT als alternatief voor een grote straat. Want 135 euro per man is dan wel heel veel ja hahaha
Weet ik toch, dat je mij niet bedoelde, Ik maakte ook een grapje gekkie ! ! Alleen zijn mijn grapjes niet altijd even goed