staatsloten

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hahahaha nou ja oudjaarsloten las ik net een blad zijde terug zijn 27 euro nou laat dan amar hahahah

maar goed ik heb altijd een staatslot gekregen voor kerst nog nooit wat gewonnen hahahahah

2. Noor

Noor Actief lid

4 jul 2007
    255
    0
    0
    Gelukkig kun jij overal hard om lachen. :)

3. djellybelly

ja ik maak me er niet zo druk om of iemand nou iets wint of niet gegeven is gegeven!

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    misschien kan je ook krasloten cadeau geven i.p.v staatsloten ;) is iets goedkoper maar toch even leuk toch?
    groetjes van Ramona

5. djellybelly

kijk das een slim idee welke zijn leuk om te geven ik koop die dingen dus ook nooit hhahahah

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hmmm een boek of een lootje ..eens even denken ....

Nee maar ik doe een lootje altijd als extraatje evt. met sinterklaas weleens. Want is zo sneu als er niks op valt 8) Voor een verjaardag kom ik meestal iets blijvends of bijv. een kaartje voor een leuke voorstelling ofzo.

Maar als bedankje vind ik het wel een leuk idee hoor. Alleen dan zou ik denk ik dus voor een straatje met 1/5 loten gaan. Voor de kans op in ieder geval een prijsje. Is er in november of begin dec dan geen trekking meer? elke 10e van de maand toch? wat ben je dan kwijt aan een straatje met 1/5e lootjes?

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    krassen krassen krassen... de leukste krasloten vind ik momenteel de jokers van de c1000 :D

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Het leukste kraslot is het lot wat je in december kan kopen.
    Een soort adventskalender, je mag iedere dag een vakje openkrassen.
    (mag natuurlijk ook allemaal in 1 keer :D )

9. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    dat jullie het wle cadeau geven moeten jullie zelf weten, ik vind het gewoon een stom cadeau om te geven zoiets. ik gun iedereen best dat geld. maar je slaat je zelf wel voor je kop als daar een miljoen op valt, ik heb het zelf weleens cadeau gekregen, nou ben er helemaal niet blij mee. geef mij maar iets wat veel waarde heeft en niet zo'n papiertje waar je na de 10e van de maand toch niks meer aan hebt!
    maar goed, zo te zien mag je je mening al nie meer geven, laat me anders gwoon in me waarde!

10. Niet meer actief

Ik zou ook niet zo snel een lot geven als kado, maar dan om de omgekeerde reden, ik zou t lullig vinden als er niks op valt en ze dus eigenlijk alleen maar een stukje papier gekregen hebben :)

En me voor mn kop slaan als er een miljoen op zou vallen? Nee totaal niet, zou een vreugdedansje doen en blij voor ze zijn en niet jaloers ofzo. Waarom zou ik, ik heb dat lot toch gegeven, dan gun ik t ze toch? ;)

11. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik denk dat je op zo'n moment wel anders denkt. je kan geld altijd gebruiken, en ze zeggen geld maakt niet gelukkig.. maar zonder geld ben je nergens. ik heb dat geld niet nodig hoor. ik heb elke maand me geld, heb alles wat ik wil. dus daar ligt het niet aan.
    en jaloers ben ik helemaal niet. als iemand in mij familie veel geld zou winnen. zou ik echt blij zijn. maar ik wil ze dat hun niet geven!
    ik vind zoiets geen cadeau

12. Noor

Noor Actief lid

4 jul 2007
    255
    0
    0
    Onnavolgbare gedachtegang. Maar ik geloof dat iedereen je toch in je waarde laat hoor... Relax. Dus Anstefay... als je Sannnniee niet op je lijstje had staan: gewoon doen. Veel mensen vinden het wel leuk. :)

13. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ja tuurlijk en waar komen de antwoorden vandaan : dan koop je maar een boek, erg kinderachtig. maarja!

14. Noor

Noor Actief lid

4 jul 2007
    255
    0
    0
    Ik snap echt niet waar je je zo aangevallen door voelt. Jij kunt toch ook beter een boek kopen?

Rustig blijven hoor. Ga gewoon iets leuks doen vanmiddag. ;)

15. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik ga gewoon werken..
    aangevallen?zo erg is het niet.
    maar ik geef MIJN mening. en die word niet goed gekeurd. nou ieder zijn mening. maar blijf er dan nie over bezig!
    waarom vraagt er iemand om een mening dan, je kan ook negatieve meningen krijgen. moet je ook nie gek van staan te kijken

16. Noor

Noor Actief lid

4 jul 2007
    255
    0
    0
    Ok natuurlijk. 8) Maakt niet uit. Werkze voor straks!

Deel Deze Pagina