Wij doen mee aan de postcodeloterij. Staatsloterij eigenlijk nooit.. krijgen wel eens een lot met verjaardag oid. Verder koop ik wel eens een lotto lot als ik boodschappen ga doen, maar dat is heel sporadisch. Het kan geldklopperij zijn.. maar het schijnt dat je alleen al van dromen -in dit geval over miljoenen- gelukkig wordt
Ben ik dan de enige die om de vokgvolg reden een bloedhekel heeft aan de postcode loterij. Als je een prijs wint weet iedereen dat je een prijs hebt gewonnen. Als ik iets win is dat prive. Dus ik zal dan ook nooit met de Postcodeloterij meedoen. Heel sporadisch doen we mee met de staatsloterij maar nergens voor vast. Zo hebben we overigens nergens een abonnement op.
Geen van beide. Kans dat je grote prijs wint is zo klein. Stort t geld wel op mijn spaarrekening. Heb ik tenminste nog iets!
Hier ook lid van beide. Het ligt eraan wat je reden is, ik win vaker dingen bij de postcodeloterij, maar nog nooit een geldprijs daar gewonnen. Staatsloterij niet altijd prijs, maar het zijn wel geldprijzen.
Postcodeloterij. Om de eerder genoemde reden: ik wil niet staan toekijken als de rest van de straat een prijs in ontvangst neemt!