Weet het zelf pas 1,5 week hoor! Thanks! Compleet spontaan (na 2 trajecten) dus onze wereld stond behoorlijk op zn kop (in positieve zin). Thanks!!!
Je hebt gewoon de hoofdprijs! Gefeliciteerd, wat een mooi cadeautje voor het nieuwe jaar, zeker na 2 trajecten en het komt spontaan.
Thanks! Idd. Maar eerst de echo afwachten. Je weet natuurlijk niet of het wel goed zit allemaal. Blijft toch even spannend!
Hier met een straatje halve loten 25 euro. Haha hoe triest Maargoed, dacht vannacht nog dat ik eigenlijk zonder zoveel geld te winnen ook heel erg gelukkig en rijk ben. Hopelijk heeft iemand uit dit topic een betere prijs gewonnen!
Heb je helemaal gelijk in, duim voor een hele goede en mooie echo en natuurlijk zwangerschap. Ik vond die eerste periode met de spontante zwangerschap nog veel spannender dan die van de trajecten.
Mijn vriend weet het wachtwoord van het online account niet meer waarmee we ze gekocht hebben En de ‘wachtwoord vergeten’ mail komt maar niet.... Even geduld
Ik op zich niet. Want die hele onzekere periode tot de positieve test enzo is nu overgeslagen. Ook de hele aanloop er naartoe. Ben er een stuk relaxter onder. Al blijft het spannend straks. Klopt er een mooi hartje..
Elke keer denk ik ‘zonde van het geld, ik doe niet meer mee’ maar heb me weer laten verleiden. 10 euro
Wij hebbenen in totaal €50,- op een straatje halve loten.. Ik blijf me afvragen waarom m'n man dit toch ieder jaar weer wil, vind het echt zonde van het geld
10 euro..... Dan maar hopen op de euro jackpot vanavond. Ach als je uit gaat van niets kan het alleen maar positief zijn.