Wij spelen elke maand automatisch mee..In het begin haalde we regelmatig ons lot eruit maar nu na een paar jaar hebben we meestal wel 5 of 10 euro maar hoger niet..maar we blijven gewoon meespelen want vast ooit hebben we een keer mzzl
Ohhhh, onze cijfers verschilden er maar twee van de hoofdprijs, we hadden zelfs de letters goed, wauw, ben nog nooit zo dichtbij geweest!!!! (Alleen zo jammer dat het dan weer door je vingers glipt hahahahaha)
Helaas ik heb niks Wel enorm balen op 798 is namelijk 100 euro gevallen en ik had 7598..... Wel het juiste gevoel gehad dat hij op nummer 8 zou vallen de hoofdprijs
Hier 2 hele loten gekocht: op eentje is wel 7,00 euro gevallen en de andere 10,00 euro. Nou ja, volgende maand nog maar eens proberen.... manlief wil dit keer een straatje kopen , moet ik nog even over nadenken. Dat kost 150,00 euro voor hele loten en gegarandeerd win je dan 45,00 euro (volgens de meneer van de Primera). Nou, dan kan ik net zo goed gelijk 105,00 euro door de plee spoelen denk ik maar.....8). Maar ja, stel je voor dat de grote prijs dan wel valt hè.