Mijn toppic is gesloten maar ik vroeg ook wat anders moet ik nou een nieuw toppic openen en mijn vraag anders stellen ??? Baal hier zo van afgelopen weken al vaker gebeurd er worden 100 toppics geopens over wat er in een babydoos zit en zo nog veel meer dingen die er tientalle keren opstaan en ik vraag iets wat ik niet kan vinden en hij word gewoon gesloten want het lijkt te veel op een ander toppic die maar 1 van mijn 2 vragen beandwoord!!! Baal hier gewoon verschrikkelijk van zeg het is niets belangrijks wat ik vroeg maar ik vroeg het me gewoon af!!! Zo dit moest ik gewoon even kwijt.
Ik denk dat ik weet welk topic je bedoelt, maar je kan dan toch makkelijk die ene vraag in het andere topic erbij stellen? Het gaat beide over kleertjes wassen, dan kan je toch vragen tot welke maat ze ze wassen? Ik heb zelf 50 - 68 gewassen want grotere kleertjes heb ik nog niet in huis.
Topics worden nooit zomaar gesloten of verplaatst. Daarnaast als er een topic wordt gesloten of verplaatst dan is het niet de bedoeling dit ter discussie te stellen. Lees nogmaals de regels door. Zoals hierboven ook al staat je kan in het lopend topic zo inhaken. Dus ook dit topic gaat weer dicht. Ben je het er niet mee eens kan je een pb sturen naar één van de moderators of beheer. Kwebbel